خانهاخبار
سامسونگ و اینبار تولید یک دوچرخه هوشمند+ویدیو

سامسونگ و اینبار تولید یک دوچرخه هوشمند+ویدیو

سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است و زمینه فعالیت این کمپانی تنها به گوشی موبایل خلاصه نمی‌شود. این شرکت همیشه تکنولوژی‌های جدید را آزمایش کرده و بر روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند تا اینکه به مورد نیاز بودن و یا غیر مفید بودن آن تکنولوژی پی ببرد. اما محصولی که امروز سامسونگ بر روی آن دست گذاشته یک دوچرخه است.
۱۳۹۳/۳/۲۴

سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است و زمینه فعالیت این کمپانی تنها به گوشی موبایل خلاصه نمی‌شود.  این شرکت همیشه تکنولوژی‌های جدید را آزمایش کرده و بر روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند تا اینکه به مورد نیاز بودن و یا غیر مفید بودن آن تکنولوژی پی ببرد. اما محصولی که امروز سامسونگ بر روی آن دست گذاشته یک دوچرخه است.

 

اما هدف سامسونگ از ورود به این زمینه این است که یک وسیله حمل و نقل سبز و سالم که کاربر را توسط تکنولوژی هوشمند در امنیت کامل نگه دارد تولید کند.

 

سامسونگ اشاره کرده که این دوچرخه یک روح تکنولوژیکال دارد واین سیستم حمل و نقل با گوشی هوشمند شما کار خواهد کرد و کنترل خواهد شد.

 

image

 

image

 

 

طراحی دوچرخه به گونه‌ای است که فشار کمتری به دوچرخه سوار وارد می‌شود و همچنین دوچرخه با نرمی بیشتری حرکت می‌کند، اما چیزی که این دوچرخه را متمایز می‌کند تکنولوژی ‌ای است که سامسونگ در ساخت دوچرخه استفاده کرده است.

 

دوچرخه سامسونگ به پرتوهای لیزر، دوربین ، جی پی اس و یک مادربورد مجهز است که کنترل دوچرخه را در دست دارد. اما همه این موارد بدون جفت شدن دوچرخه با گوشی موبایل امکان پذیر نخواهد بود. سامسونگ نیز این موضوع را فراموش نکرده و شما می‌توانید در گوشی موبایل خود را در داکی که بر روی فرمان دوچرخه قرار دارد نصب کرده و کنترل دوچرخه را در دست بگیرید.

 

image

 

اما کار این دوچرخه چیست؟

 

همه این امکانات جمع شدند برای یک هدف خاص و آن هدف این است که شما امنیت کامل داشته باشید. این پرتوهای لیزری یک خط مخصوص اطراف شما درست خواهد کرد که به دیگران اخطار می‌دهد شما در حال دوچرخه سواری هستید.

 

دوربین این امکان را به شما می‌دهد که مطلع شوید در پشت دوچرخه شما چه خبر است. شما می‌توانید پشت خود را توسط این دوربین بر روی گوشی هوشمند خودتان مشاهده کنید و اگر خطری شما را تهدید کرد از آن مطلع شوید.

 

ویدیوی معرفی دوچرخه هوشمند سامسونگ

 

 

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان ارائه در دسترس نیست و به علاوه این تکنولوژی هنوز جوان است، حتی اطلاعی از این موضوع در دست نیست که این دوچرخه چه زمانی به تولید انبوه خواهد رسید.

 

نظر شما در مورد این دوچرخه چیست؟ شما هم تمایل دارید که یک دوچرخه مانند این را داشته باشید؟

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

H.k

۱۳۹۵/۱/۷
بابا ما پرایدشم نداریم دوچرخه خدا تومنی سامسونگ سوارشیم حتی فکرشم کشندست.!!!:-)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
قربون برم اینو واسه ما درست نکردن، اینو واسه کشور هایی درست کردن که خیابوناشون صافه صافه مثل خوده کره.ایراد الکی نگیروبعدش گوشی اتصال داده شده به دوچرخه رو هوانیس که

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
بابا اگه سامسونگ مالی بود خدمات پس از فروشش این نبود برید اپل رو ببینید چطور کاربر های گوشی هاشو ساپورت میکنه سامسونگ هم به جای این کارا بهتره بره به فکر کاربراش باشه تازه فوق العاده دیر هم گوشی هاشو اپدیت میکنه ولی خوبی هاییم داره اما کلا به نظر من تکنونولزی زیادش هم خوب نیست و حالت طبیعی،طبیعت خیلی مهم تره.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
از همه نطر با کیفیت از نظر بدنه زشت و بی کیفیت

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۶
چه ربطي داره..تو داري يه كمپانيو با يه آدم مقايسه ميكني...