خانهاخبار
نسخه بعدی اندروید نسخه 5.0 خواهد بود

نسخه بعدی اندروید نسخه 5.0 خواهد بود

به نظر شما نسخه بعدی سیستم عامل اندروید چه خواهد بود؟ نسخه 4.5 یا نسخه 5.0؟ ما این نوید را به شما می‌دهد که نسخه بعدی اندروید به احتمال زیاد نسخه 5.0 خواهد بود و فاصله زیادی با معرفی آن نداریم.
۱۳۹۳/۳/۲۴

به نظر شما نسخه بعدی سیستم عامل اندروید چه خواهد بود؟ نسخه 4.5 یا نسخه 5.0؟ ما این نوید را به شما می‌دهیم که نسخه بعدی اندروید به احتمال زیاد نسخه 5.0 خواهد بود و فاصله زیادی با معرفی آن نداریم.

 

به گزارش جی اس ام، گوگل در یکی از شبکه‌های اجتماعی خودش یک تیزر را در مورد جام جهانی منتشر کرده که یک ویژگی جدید را مخصوص جام جهانی نشان می‌دهد، این ویژگی بر روی گوشی نکسوس 5 نمایش داده شده و نکته آن در اینجا نهفته است که ساعت گوشی در این تیزر ساعت 5.00 نمایش داده شده است.

 

شاید تصور کنید که این نکته خیلی نمی‌تواند موکد این باشد که باید منتظر معرفی نسخه 5 سیستم عامل اندروید باشیم اما باید بگوییم که از زمان معرفی اندروید 2.3 به بعد گوگل برای اینکه نشان دهد نام نسخه بعدی سیستم عاملش چه چیزی خواهد بود از ساعت گوشی به عنوان یک نماد استفاده کرده است.

 

image

 

اگر همین حالا که آخرین نسخه از اندروید 4.4 یا همان کیت کت است به سایت فروش گوگل مراجعه کنید، خواهید دید که تمام گوشی‌هایی که برای فروش گذاشته شدند ساعت 4.40 را نشان می‌دهند.

 

نسخه اندرویدی که بر روی گوشی شما نصب است کدام نسخه است؟ شما از اندروید رضایت دارید؟

 

منبع: techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
من با htc one و اندروید 4.4.2 کار میکنم و واقعاً عالیه هم از نظر سرعی و هم از نظر کیفیت این ورژن،البته نا گفته نمونه که رابط کاربری این گوشی یعنی همون htc sense 6.0v جذابیتش رو بیشتر کرده. اما در مورد ورژن جدید اندروید باید بگم که درست گفتین،کد این ورژن 5.0 هستش و با نام تجاری milke shike قراره که ارائه بشه. موفق باشین:-)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
Xperia V 4.3 ازش راضيم واقعا سرعت گوشيم بعد از ارتقا به اين ورژن بالا رفته و كمتر هنگ ميكنه

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
گوشی من در حال حاضر نکسوس5اندروید4.4.3

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
note 3 4.4.2 خیلی باحاله ولی تفاوتش با 4.3 این بود که نماد شارژش سیاه و سفید شده ولی در کل اگه اندروید 2.3.3 هم باشه نوت 3 اونو عالییی نشون میده با تشکر

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
Samsung Galaxy Note II Android 4.4.2