خانهاخبار
عکس های گلکسی اس 5 مینی در کنار گلکسی اس 5 به بیرون درز کرد

عکس های گلکسی اس 5 مینی در کنار گلکسی اس 5 به بیرون درز کرد

گلکسی اس 5 مینی به طور حتم نسخه کوچکتر و ضعیف تر گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ خواهد بود. اما این نسخه بسیاری از ویژگی‌های خوب برادر بزرگ تر خود را به همراه خواهد داشت. به طور مثال ضد آب بودن یکی از این ویژگی‌ها است.
۱۳۹۳/۳/۲۱

گلکسی اس 5 مینی به طور حتم نسخه کوچکتر و ضعیف تر گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ خواهد بود. اما این نسخه بر اساس عکس‌ها بسیاری از ویژگی‌های خوب برادر بزرگ تر خود را به همراه خواهد داشت. به طور مثال ضد آب بودن یکی از این ویژگی‌ها است. از دیگر ویژگی‌های خوب که این نسخه به ارث خواهد برد می‌توان به سنسور اثر انگشت و سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

 

به گزارش جی اس ام، بر اساس شایعات انتظار می‌رود که نسخه مینی گوشی گلکسی اس 5 به صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع سوپر آمولد و با کیفیت 720×1280 پیکسل مجهز باشد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتزی، رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 2 مگاپیکسلی در عقب و اندروید نسخه 4.4.2 اشاره کرد.

 

امروز تصاویری از این گوشی نسخه مینی در کنار برادر بزرگترش یعنی گلکسی اس 5 نسخه اصلی منتشر شده است. این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید. اگر شما قصد خرید گلکسی اس 5 را داشته باشید، تمایل دارید تا صبر کرده و نسخه مینی را هم ببنید؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۶
احتمالا بایستی فیمتش تو حول و حوش 900 تا 1میلیون باشه...بیشتر نمی ارزه

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۲
آره واقعا راست ميگه!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۱
اگه به حرف شما باشه. چرا پول کامپکت بدیم بیایم هواوی بگیریم چهارهسته ای خوب 500 هزار تومان شما فقط ظاهر بین هستید؟ سونی ریلیز رابط کاربریش با آندروید همخوانی نداره با اینکه رابط کاربری سنگینی نداره مثل سامسونگ ولی کنده و هزارتا مشکل دیگه و سوال جالب اینکه شما هرچی عدد مایکل دوربین بالاتر باشه یا فرکانس سی پی یو بالاتر باشه به اون رای میدی؟ از جمله اینکه دو سه تا امکانات فرعی بی مصرف هم گذاشته باشه. مثلا ضد آب بودن! که باهاش بتونید پز بدید. با اینکه از اپل خوشم نمیاد و طرف سامسونگم. ولی زنده باد اپل که خودش و قاطی این بچه بازیا نکرده.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۱
ayy gofti belakhare bein in hame adam ye nafar fahmide peyda shod

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۱
واقعا حرفت درسته