خانهاخبار
با تلفن هوشمند شیک و باریک XperiaTM T3 از Sony آشنا شوید

با تلفن هوشمند شیک و باریک XperiaTM T3 از Sony آشنا شوید

سونی تلفن هوشمند چهار هسته ای T3 رام معرفی کرد. Xperia T3 که با قابی از جنس فولاد ضد زنگ پوشیده شده است.
۱۳۹۳/۳/۱۸

سونی تلفن هوشمند چهار هسته ای T3 رام معرفی کرد.  Xperia T3 که با قابی از جنس فولاد ضد زنگ پوشیده شده است.

Xperia T3 فوق باریک با توجه به جنس خوب، تنها ۱۴۸ گرم وزن دارد و آزادی و راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. قاب از جنس فولاد ضد زنگ دنیای پیرامونتان را بازتاب می‌دهد. T3 در سه رنگ عرضه می‌شود که این رنگ ها عبارتند از: سفید، مشکی و ارغوانی.

فولادی که در قاب به کار گرفته شده است موجب اطمینان از استحکام و دوام طراحی این تلفن هوشمند شده و در عین حال به‌عنوان آنتن نیز عمل می‌کند و با این کار زیبایی ظاهری را با عملکرد را ترکیب می‌کند. پشت روکش با موادی از جنس مات طراحی شده است.

این گوشی با فناوری‌های BRAVIA متعلق به Sony ساخته شده است، با صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی TRILUMINOS برای موبایل با وضوح بالا و کیفیت HD و Mobile BRAVIA Engine 2، صفحه‌نمایش گیرایی دارد.

Xperia T3 با تخصص دوربین Cyber-shot ارائه می‌شود و دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز به Exmor RS™ برای موبایل است که به شما تصاویری بی‌نظیر حتی در شرایط نوری کم ارائه می‌دهد. و HDR برای ویدیو به این معناست که می‌توانید فیلم‌هایی زیبا بگیرید حتی زمانی که نور پشت سوژه باشد. به لطف SteadyShot™، همۀ عکس‌هایتان صاف و بی‌نقص خواهند بود.

 

Xperia T3 از شبکه‌های فوق سریع 4G پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد همۀ رویدادهای مهم روزتان را در هر زمان و در هر کجا به‌اشتراک بگذارید. Xperia T3 با پردازشگر چهارهسته‌ای۱٫۴ گیگاهرتزی، عملکرد سریعرا ارائه می‌کند. علاوه بر باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با کارکرد طولانی، حالت Battery STAMINA نیز به لذت بردن طولانی‌تر از سرگرمی‌هایتان کمک می‌کند. 

 

این گوشی از پایان ژوئن (تیر ماه) به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

 

image

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۳۱
من الان خریدم یک بدی که دارد پشت گوشی جیر مانند است اگر قاب محافظ نداشته باشد پشتش از بین میرود

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲
این هنوز اولشه وقتی سونی غیر از خانواده z خانواده های دیگه مثل T وM رو راه انداخت ببینید چی میشه

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۰
من خودم اکثرا از سونی حمایت میکردم.ولی آخه سونی چه فکری کرده که فقط 1GB RAM برای این گوشی در نظر گرفته.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۰
بله برای تو همون پلاستیک الکی خوبه ولی برای من که شغلم و تخصصم در مورد فلزات و اونا رو میشناسم داشتن گوشی با بدنه فولادی یه حس خوبی بهم میده چون ارزش کار این شرکت برای ساخت همچین محصولی میدونم به قولی هر چیزی برای اهلش خوبه و فقط اهل فن میتونن در موردش نظر بدن

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۰
سونی اگر بخواد واقعا کیفیت واقعی براویا رو با اون کیفیت ابر دوربین هاش و بلندگو های فوق العادش بزاره رو گوشیاش که دیگه کسی سمت برندای دیگه نمیره! یکم ملاحظه بقیه برندارو میکنه دیگه پررو نشن بعضیا