خانهاخبار
​گزارش کامل مراسم ورود زی تی یی به ایران + ویدئوی اختصاصی​

​گزارش کامل مراسم ورود زی تی یی به ایران + ویدئوی اختصاصی​

گزارش کامل این مراسم به همراه ویدئوی اختصاصی نیز برای علاقه مندان به برندهای جدید و ورود آنها به بازار ایران، در اختیار شما قرار می گیرد. با ما همراه باشید.
۱۳۹۳/۳/۱۰
اگر جزو دنبال کنندگان اکانت توییتر (gsmwebsite) باشید حتما با پوشش خبری توییتری ما از مراسم ورود رسمی "زی تی یی" همراه بوده اید. این برند با چند گوشی پرفروش جهانی وارد بازار ایران شده است.
 
 
گزارش کامل این مراسم به همراه ویدئوی اختصاصی نیز برای علاقه مندان به برندهای جدید و ورود آنها به بازار ایران، در اختیار شما قرار می گیرد. با ما همراه باشید.
 
​گزارش کامل مراسم ورود زی تی یی به ایران + ویدئوی اختصاصی​
 
 
برندهای بیشتر به نفع مشتری است
 
 
در ابتدای این مراسم، سید مرتضی خراسانی ، مدیرعامل شرکت پارس سامتل (نماینده انحصاری شرکت زی تی یی در ایران) در مراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت با تشریح بازار ایران در بخش گوشی‌های هوشمند اظهار داشت: پس از چندین سال همکاری موفق با برندهای دیگر، شرکت پارس سامتل تصمیم به افزودن برند جدیدی در مجموعه خود گرفت و در همین راستا شرکت زی تی یی را با توجه به دیدگاه‌های برجسته آن به عنوان شریک جدید تجاری انتخاب کرد.
 
 
خراسانی با اشاره به افزایش تعداد رقبای موجود در بازار فروش گوشی‌های هوشمند افزود: افزایش تعداد برندهای گوشی‌های همراه به نفع مصرف کنندگان نهایی است چرا که با ایجاد رقابت در بازار این مصرف کنندگان هستند که می‌توانند از بین انبوهی از مدل‌های متنوع با توجه به توان مالی خود کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
 
 
وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت پارس سامتل به عنوان نماینده انحصاری فروش گوشی‌های همراه زی‌تی‌یی در ایران تاکید کرد: گرایش بازار تلفن همراه با توجه به سن کاربران آن که عموما بین 20 تا 35 سال است به سمت گوشی‌های هوشمند است و بر همین اساس تمرکز ما در پارس سامتل روی گوشی‌های هوشمند خواهد بود.
 
 
مدیرعامل پارس سامتل همچنین افزود: سال گذشته در کشور نزدیک به 50 درصد بازار در اختیار گوشی‌های هوشمند بود و هر سال این درصد بیشتر می‌شود، که البته این آمار با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد بسیار نزدیک است. خراسانی گفت: مهم‌ترین فاکتور در بخش گوشی‌های هوشمند آن است که کاربر بتواند قدرت انتخاب داشته باشد. شاید کاربری نیاز به صفحه نمایش با کیفیت نداشته باشد اما قدرت پردازنده گوشی برای او مهم باشد. شاید کاربر دیگری امکانات عکس و فیلم‌برداری برای او مهم باشد و حتی ممکن است برخی نیز کیفیت و اندازه صفحه نمایش در کنار پردازنده‌ای پر قدرت برایشان از هر فاکتور دیگری مهم‌تر باشد.
 
 
5 گوشی جدید معرفی می شود
 
 
در ادامه این مراسم، مهدی جعفری، قائم مقام شرکت پارس سامتل نماینده انحصاری شرکت زی تی یی در ایران اعلام کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مرحله اول 5 گوشی جدید زی تی ایی در بازار ایران عرضه خواهد شد. وی اظهار داشت: این محصولات پس از بررسی‌های کارشناسی، توجه به خواست مشتریان و در نظر گرفتن قدرت خرید بخش‌های مختلف جامعه انتخاب و در سبد فروش این شرکت قرار گرفته است. به گفته وی بهای این محصولات بین 150 تا 500 دلار است. به گفته جعفری طبق توافقات صورت گرفته و تا پایان سال جاری نیز حداقل 5 محصول دیگر شرکت زی تی ایی وارد بازار کشور خواهد شد. قائم مقام شرکت پارس سامتل نماینده انحصاری محصولات زی تی ایی در ایران اعلام کرد: مشتریان می‌توانند با مراجعه به شبکه گسترده این شرکت در سراسر کشور گوشی‌های مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند. وی تاکید کرد: پارس سامتل با سابقه ای درخشان در بخش تلفن همراه و با در اختیار داشتن بیش 150 نماینده فعال در سراسر کشور یکی از گسترده‌ترین شبکه های فروش و خدمات پس از فروش کشور را در اختیار دارد.
 
 
 زی تی یی پنجمین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان است
 
 
در ادامه کان یو لون قائم مقام ارشد شرکت زی تی یی اعلام کرد: از سال 1998شرکت زی تی ای شروع به تحقیق، طراحی و تولید گوشی‌های موبایل داشته و امروزه تبدیل به یکی از پیشروترین شرکت‌ها با فناوری‌های تک تولید موبایل شده است که محصولاتی منطبق با همه سلایق و همه شبکه های مخابراتی 2G،3G و 4G تولید می‌کند. وی گفت: امروز زی تی یی با 15 مرکز تحقیق و طراحی و با بیش از 30000 نفر کارمند تنها در این مراکز یکی از قوی‌ترین و بزرگ‌ترین تولید کننده های گوشی موبایل در دنیا محسوب می‌گردد. به گفته کان در سه ماهه سوم سال 2013 بر اساس گزارش گارتنر زی تی یی با فروش بیش از 13.6 میلیون گوشی هوشمند موبایل به پنجمین تولید کننده بزرگ دنیا تبدیل شد و در تلاش است تا سال 2016 مقام سوم بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی دنیا را کسب کند و در این راستا 10% از درآمد خود را صرف مراکز تحقیق و طراحی خود می‌نماید.
 
 
به گفته وی طراحی گوشی‌های زی تی یی بسیار نوآورانه، جدید، متناسب با خواست و سلیقه مشتریان و در عین حال ساده است که در کنار نرم افزارهای انحصاری و طراحی شده توسط زی تی یی مانند: MiFavor، Mi-POP ، Mi-Friends و... به مصرف کننده حسی نو منتقل می‌کند.
 
 
سپس سید هادی چاوشی مدیر بخش موبایل شرکت زی تی یی در ایران اعلام کرد: این شرکت فعالیت خود را از سال 2000 میلادی در زمینه تجهیزات مخابراتی با شرکت‌های زیرساخت، مخابرات ایران و اپراتورهای ایران آغاز کرده است. در حال حاضر این شرکت نیز با عقد یک قرارداد انحصاری با شرکت پارس سامتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توزیع کنندگان تلفن همراه در ایران و با سرمایه گذاری قابل توجه در این حوزه فعالیت مشترک خود را آغاز کرده‌اند. وی افزود: هدف ما ارایه جدیدترین محصولات با برترین کیفت در بازار ایران است و در نظر داریم تا با برنامه ریزی مناسب سهم قابل توجهی از بازار تلفن همراه ایران را در اختیار بگیریم.
 
 
 
 

​گزارش کامل مراسم ورود زی تی یی به ایران

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
سلام دوستان من گوشی zte دارم.واقعاکارش حرف نداره

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۰
دوستان انقدر بدون تحقیق راحت در مورد چیزی نظر ندید ، با یه سرچ کوچیک اطلاعات خوبی در مورد این برند پیدا میشه ! اینجور که من دیدم برند چهارم آمریکاس تو اروپا هم فروش خوبی داره ! درسته محصولات چینیی که به بازار ایران میومد بدون کیفیت بودن اما گویا این برند و هواوی تو دنیا حرف برای گفتن دارن!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۳
کدوم مدل ها از این برند قراره عرضه بشن؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۳
عزیز من شده سومین برند

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۲
GLX هم چینی عزیزم