تست همراه اول

سرویس خبر
3 خرداد 1393 ساعت 13:06
15 نظر

 

دلیل اصلی مشتریان برای انتخاب گوشی هوشمند خودشان چیست؟

کمپانی تحقیقاتی و تحلیلگر IDC تحقیقی را بر روی 50000 هزار شخص که گوشی موبایل دارند در 25 کشور دنیا انجام داده است.

کمپانی تحقیقاتی و تحلیلگر IDC تحقیقی را بر روی 50000 هزار شخص که گوشی موبایل دارند در 25 کشور دنیا انجام داده است. هدف اصلی در این تحقیق این بوده که محرک اصلی این افراد در انتخاب یک گوشی موبایل چه چیزی است. شما تصور می‌کنید که محرک اصلی در انتخاب این افراد چه چیزی بوده است؟

دلیل اصلی مشتریان برای انتخاب گوشی هوشمند خودشان چیست؟

به گزارش جی اس ام، تنها 37 درصد از خریداران اندروید جستجوی خود را تنها به سیستم عامل خلاصه کردند که این نسبت برای خریداران آیفون 32 درصد بوده است.

اگر به جدولی که توسط این کمپانی منتشر شده توجه کنید متوجه خواهید شد که 56 درصد کاربران اندروید و 53 درصد کاربران ویندوزفون انتخاب خود را بر اساس عمر باتری انجام داده‌اند.

اما بر خلاف تصوری که همه ما داریم، کاربرانی که بر اساس راحتی استفاده، موبایل خود را انتخاب کرده‌اند به سمت اندروید نرفته‌اند و بیشتر به سمت iOS و ویندوزفون جذب شده‌اند، 38 درصد کاربرانی که به دنبال راحتی استفاده از موبایل بوده‌اند به سمت ویندوزفون و 39 درصد به سمت آیفون رفته‌اند.

برند موبایل نیز نقشی مهم در انتخاب گوشی موبایل داشته، 32 درصد خریداران آیفون به علت نام این کمپانی به سمت انتخاب آیفون رفته‌اند و تنها 25 درصد خریداران اندروید و ویندوزفون برای نام برندهای این موبایل‌ها به سمت آن‌ها رفته و آن‌ها را انتخاب کرده‌اند.



  3 خرداد 1393
15 نظر
4.41
  27 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری