خانهاخبار
5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

خیلی از دوستداران دنیای موبایل منتظر هستند تا اپل گوشی خود با نام آیفون 6 را معرفی کند، اما متاسفانه اپل به اندازه‌ای سری کار می‌کند که هیچ مشخصاتی از این گوشی به بیرون درز نمی‌کند.
۱۳۹۳/۳/۳

خیلی از دوستداران دنیای موبایل منتظر هستند تا اپل گوشی خود با نام آیفون 6 را معرفی کند، اما متاسفانه اپل به اندازه‌ای سری کار می‌کند که هیچ مشخصاتی از این گوشی به بیرون درز نمی‌کند اگر چه در سال‌های بعد از استیو جابز این مخفی کاری اپل کمتر شده است اما هنوز هم اپل یکی از مخفی کار ترین کمپانی‌ها است، به همین دلیل ما مجبور هستیم در حال حاضر تا زمان معرفی نسل بعدی آیفون به شایعات در مورد این محصول تکیه کنیم.

 

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

 

امروز در این خبر 5 شایعه پر رنگ و قابل باور را در مورد این محصول خواهیم دید.

 

5 – کلیدهای جدید:

تصویرهایی که از قاب‌هایی منتسب به این گوشی منتشر شده است نشان دهنده این موضوع هستند که در آیفون 6 ظاهر کلیدهای گوشی تفاوت دارد و به علاوه کلید پاور از قسمت بالای گوشی به قسمت سمت راست آن منتقل شده است.

 

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

 

4 – قیمت بیشتر:

گفته شده که اپل با اپراتورها مذاکراتی را انجام داده تا قیمت فروش آیفون با قرارداد را بیشتر کند، اما هنوز در مورد قیمت نسخه آنلاک و جهانی گوشی هیچ چیزی شنیده نشده است.

 

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

 

3 – زمان ارائه در پاییز:

با توجه به استراتژی اپل به نظر می‌آید که اپل نسل بعدی آیفون را در پاییز معرفی کند، گفته شده که ساخت آیفون 6 در ماه مرداد به پایان خواهد رسید اما اپل قصد ندارد تا این محصول جدید و پرطرفدار خود را تا پاییز معرفی کند.

 

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

 

2 – صفحه نمایش بزرگتر:

اپل همیشه بر این باور بوده که اندازه گوشی‌هایش برای اندازه دست انسان مناسب است و این مناسب ترین اندازه صفحه نمایش برای گوشی است، اما سامسونگ تا امروز توانسته این تفکر را زیر سوال ببرد زیرا این کمپانی توانسته میلیون‌ها گوشی گلکسی را با اندازه صفحه نمایش بسیار بزرگ به فروش برساند، بنابراین اپل چرا نباید به اشتباه خود اعتراف کرده و گوشی بزرگتر را برای سلایق بیشتر تولید نکند؟

 

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

 

1 – مدل‌های بیشتر:

بر طبق شایعات اپل سه مدل آیفون را تولید خواهد کرد، اولین مدل صفحه نمایشی 4 اینچی خواهد داشت، دومین مدل در اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچی و سومین مدل که یک فبلت خواهد بود با صفحه نمایشی 5.5 اینچی ارائه خواهد شد.

 

5 شایعه پر رنگ و قابل باور آیفون 6

 

نظر شما در مورد این 5 شایعه جدی که در مورد آیفون 6 وجود دارد چیست؟ آیا شما آن‌ها را باور دارید؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (83 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
دوستای عزیزم گوشی سلیقگیه من خودم برخلاف میلم ایفون 5 خریدم اما چون ایفون یکسری امکانات نداره زیاد راضی نبودم ولی بعد از یک هفته کار کردن دیدم خیلی فرق داره با سامسونگ s4 خواهرم البته گوشی خوبیه ولی ایفون خیلی قویتره دوستمو z1داشت افتضاحه مدام داغ و هنگ میکنه بنظر من اصلا ارزش نداره بخاطر بلوتوث و رادیو و... نخواید ایفون بخرید کافیه چند روز باهاش کار کنی عاشقش میشید

مهمان

۱۳۹۳/۴/۶
آیفون در ایران یکچیز دیگست و در خارج یک چیز دیگست

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۲
ios همیشه بهترین بوده و خواهد بود خدا حافظ اندروید سامسونگ دید نمیتونه بااندروید به آی او اس برسه میخواد سیستم عامل تیزن رو جایگزینش کنه برید به همون اندروید دل خوش باشید

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۲
چی نیست

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۲
کسایی که میگن آیفون بدرد نمیخوره یا نمیتونن باهاش کار کنن و بلد نیستن با هاش کار کنن یا پول خریدشو ندارن دلشون نمیاد پول بدن آخه HTC کجا آیفون کجا بعد میگن اسباب بازی عزیزم همین اسباب بازی که داری میگی همیشه از رقباش سرار بوده . وقتی خودت نمیتونی با آیفون کار کنی اپل چیکار کنه