خانهاخبار
کدام کمپانی در سال 2013 بیشترین رفت و آمد را در دادگاه‌ های آمریکا داشته است؟

کدام کمپانی در سال 2013 بیشترین رفت و آمد را در دادگاه‌ های آمریکا داشته است؟

چیزی که همیشه برای مخاطبان جالب است و دوست دارند در مورد آن زیاد خبر داشته باشند، کمپانی‌های مشهور و برتر هستند که خبرهای جنجالی در مورد آن‌ها توجه همه را به سمت خودش جلب می‌کند.
۱۳۹۳/۲/۲۸

چیزی که همیشه برای مخاطبان جالب است و دوست دارند در مورد آن زیاد خبر داشته باشند، کمپانی‌های مشهور و برتر هستند که خبرهای جنجالی در مورد آن‌ها توجه همه را به سمت خودش جلب می‌کند. یکی از این کمپانی‌ها اپل است که اخیرا یک خبر در مورد آن منتشر شده و نشان می‌دهد که این کمپانی به صورت بی رویه‌ای به دنبال دعوا با سایر کمپانی‌ها است.

 

image

 

به گزارش جی اس ام، در سال 2013 اپل با بیشترین پرونده‌های حقوقی پتنت‌ها در ایالات متحده آمریکا درگیر بوده است. اپل در سال گذشته 59 پرونده حقوقی پتنت داشته در که این میزان 9 برابر کمپانی دوم که آمازون نام دارد بوده است. این آمار توسط مرجع قانونی تجزیه و تحلیل Lax Machina در کالیفرنیا منتشر شده است.

 

اما تنها اپل نبوده که درگیر مسئله پتنت‌ها بوده است، در سال 2013 کمپانی‌های AT&T، گوگل، اچ تی سی، در رتبه‌های بعد از اپل و آمازون قرار داشتند.

 

 

کدام کمپانی در سال 2013 بیشترین رفت و آمد را در دادگاه‌ های آمریکا داشته است؟

 

به تازگی مسئله کپی برداری از حق ثبت اختراعات توسط کمپانی‌ها به یک موضوع مهم تبدیل شده و گاهی خسارت‌های سنگینی را به کمپانی کپی بردار تحمیل می‌کند، در 2013 شکایات کمپانی‌ها (که شامل کمپانی‌هایی که تکنولوژیک نیز نیستند می‌شود) برای پتنت‌ها نسبت به 2012 افزایش داشته است.

 

نظر شما در مورد آینده پتنت‌ها چیست؟ آیا روزی خواهد رسید که این جنگ بی فایده تمام شود؟

 

منبع: mashable

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
عزیز اینایی که گفتی جفتش یه کار رو می کنه منتها اولی مال اندرویده دومی اپل . پس حس گر اثر انگشت رو چی میگی ؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۵
عزیزم برو یه سرچی کن ببین اندروید چه موقعی ساخته شد و ios چه موقعی ساخته شد.اونوقت معنی کپی و ریشه و مشکل رو متوجه میشی. جابز اگه میدونست طرفدارهایی مثل شما داره خودش خودکشی میکرد. . یه چیز دیگه خطاب به بقیه دوستان عرض میکنم:چرا بعضی ها از اینکه اسم اپل اوله انقدر خوشحال هستند؟ متوجه موضوع نشدید؟ اینکه سونی اسمش نیست بخاطر اینه که ترسی نداره شرکتی جاشو بگیره.چون میدونه داره چیکار میکنه.چون میدونه هنوز آدمایی هستند که یه ذره تواضع و احترام برای شرکتی که سن پدربزرگ اپل رو داره قائل هستند. شمایی که به اپل میگی غول.مطمئن باش اگه سونی 50 سال پیش به وجود نمیومد امروز اپلی نبود که برای بقیه شرکت ها بلبل زبونی کنه. همین سونی که هیچی حسابش نمیکنی میدونی چندتا اختراع کرده تا حالا؟ اپل مگه چی ساخته که بهش میگی غول؟ چهارتا کامپیوتر و موبایل و تبلت و... که همه هم شبیه همدیگه هستن! حوصله نداره یه ذره ظاهر گجت هاشو تغییر بده. ببینید من خودم نکسوز5 دارم و فکر نکنید تعصب روی سونی دارم. مانیتورم الجی.تلوزیونم سامسونگه.یخچالم الجی.پرینترم اچ پی.ماشین لباسشویی سامسونگ.سیستم صوتی ماشینم هم پایونیره. کلا از سونی فقط یه mp3 دارم.تعصب روی هیچ برندی هم ندارم. ولی میدونم سونی چیه ومطمئن هستم دوست عزیز، اگه شما هم قبل اینکه چیزی بنویسی ، یه کم فکر کنی و با منطق نظر بدی، به همین نتایج میرسی. من هرگز با هم وطن خودم خصومتی ندارم. عزیز دل مایی ولی زشته این رفتار ها که بخاطر چندتا برند جناح بگیریم و با هم کل کل کنیم.این رفتارها اصلا تو ذات ما نیست.نکنین.حالا که خودمون در شرایطی نیستیم که رقابت کنیم خوب نیست که مغزمون رو از این تفکرات پر کنیم :)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲
چقدر ادم میتونه افراطی باشه... من یه فن سونی ام ولی هیچ وقت بزرگی و عزمت سامسونگ یا اپل یا اچ تی سی یا هواوی یا الجی رو زیر سوال نمیبرم... دوست عزیز اگه سونی چیزی نبود که بین 3 -4 کمپانی که بالاترین تعداد پتنت دارن نمی شد.

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳۱
خب دوست عزیز کپی برداری هایی که اپل از بقیه کرده چی؟ نوتیفیکیشن بار چی؟ مرکز کنترل چی ؟

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳۰
اگر استيو جابز بود كه الان كلا از دست اندروييد شكايت ميكرد چون خود اندروييد كلا از iosكپي شد...شنيدي ميگن از ريشه مشكل دارن ...