خانهاخبار
مروری بر مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

مروری بر مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.
۱۳۹۳/۲/۲۵

اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.

 
image
 
  1. هوآوی رسما گوشی Ascend P7 را معرفی کرد+گالری کامل عکس

    در نهایت پس از شایعات و عکس‌های فراوان هوآوی گوشی جدید ascend P7 را معرفی کرد. می‌توانید مشخصات کامل این گوشی را به همراه عکس‌های آن در ادامه مشاهده کنید.

    گالری عکس هوآوی Ascend P7

     

    هوآوی رسما گوشی Ascend P7 را معرفی کرد+گالری کامل عکس

     

  2. تایید شد؛اپل بیتس را به مبلغ 3.2 میلیارد دلار خرید

    دیروز در خبری اعلام کردیم یک منبع خبری ناشناس اعلام کرده که اپل می‌خواهد کمپانی بیتس را بخرد و هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد، اما این خبر دیگر یک شایعه نیست.

    به گزارش جی اس ام، چند ساعت بعد از انتشار این خبر یکی از موسسان بیتس به نام Actor Tyrese Gibson در صفحه اینستاگرام خودش اعلام کرده که این خبر صحت دارد، شاید این طریقه اعلام کردن یک خبر چندان رسمی نباشد اما چیزی است که در این روزها رایج شده است.

    اما مبلغ خرید چه میزان است؟ همان مبلغی که اعلام کردیم، اپل برای خرید بیتس مبلغ 3.2 میلیارد دلار پرداخت خواهد کرد و به نوعی بزرگترین خرید خودش تا به امروز را انجام می‌دهد.

     

     

     

    تایید شد؛اپل بیتس را به مبلغ 3.2 میلیارد دلار خرید

     

  3. چگونه وضعیت و مدت زمان گارانتی محصولات اپل را چک کنیم؟

    همانطور که می دانید تمامی محصولات اپل شامل یک سال گارانتی بین المللی این شرکت در قبال خرابی قطعات و ... هستند. اما اگر دوست دارید بدانید چگونه می توانید گارانتی دستگاه اپلی خود شامل آیفون، آی پاد، آی پد و مک را چک کنید در این پست شما را راهنمایی کرده ایم.


    image

     

  4. گلکسی اس 5 در 25 روز 10 میلیون فروخته است

    گلکسی اس 5 که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده است، این کمپانی به این گوشی اعتقاد زیادی دارد و امید زیادی به آن بسته است.

    به گزارش جی اس ام، یک منبع خبری کره‌ای ادعا کرده است که سامسونگ تا این لحظه توانسته 10 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند، اگرچه تمام این آمار گوشی‌هایی نیستند که به مشتری‌ها فروخته شده باشند اما به هر حال برای یک پرچمدار که 25 روز از زمان فروش آن می‌گذرد آماری خوب و قابل قبول به حساب می‌آید.

     

    گلکسی اس 5 در 25 روز 10 میلیون فروخته است

     

  5. یکی از مدیران بخش عکاسی لومیاهای نوکیا به اپل پیوست

    امروز روز خبرهای جنجالی برای اپل است، امروز Engadget خبر داده که اپل رئیس بخش عکاسی گوشی‌های لومیای نوکیا را به کار گرفته است.

    به گزارش جی اس ام، Ari Partinen در یکی از صفحات اجتماعی خودش اشاره کرده که فصل جدیدی را در کوپرتینو شروع خواهد کرد و بعد از آن تایید کرده که رئیس آینده آن تیم کوک است.

     

    رئیس بخش عکاسی لومیاهای نوکیا به اپل می‌پیوندد

     

  6. باز هم تصویری از آیفون 6 اینبار در رنگ طلایی

    یک روز دیگر و باز هم خبری از آیفون 6 که به احتمال قوی در شهریور و یا مهر امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود منتشر شده است. پیش از این آیفون 6 با رنگ خاکستری را در خبرهای دیگر دیده بودیم.

     

    به گزارش جی اس ام، اما این اولین بار است که این مدل از آیفون را در رنگ طلایی مشاهده می‌کنیم. در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید یک حلقه طلایی در اطراف سنسور اثر انگشت مشاهده می‌شود.

     

    باز هم تصویری از آیفون 6 اینبار در رنگ طلایی

     

     

  7. چگونه فیلم های اسلوموشن آیفون 5s را ذخیره یا به اشتراک بگذاریم؟

    همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین قابلیت های آیفون 5s گرفتن فیلم های 120 فریم در ثانیه و یا اسلوموشن است. اما در حال حاضر اپل برای ذخیره این فیلم ها یا به اشتراک گذاری آن ها محدودیت هایی در نظر گرفته است که در این پست روش های دور زدن این محدودیت را می آموزیم.

     

    image

     

  8. عکس هایی جدید از مقایسه آیفون 6 و آی پاد تاچ نسل پنجم

    به نظر می رسد شایعات مرتبط با آیفون 6 و طراحی آن اکنون در حال نزدیک شدن به واقعیت است. بعد از انتشار انواع  طرح های مفهومی از آیفون 6، اکنون بعد از انتشار عکس های جدید از آیفون 6 که هفته پیش در بدان پرداختیم، حال کارشناسان در حال مقایسه آن طرح با دیگر محصولات روز بازار هستند که در این پست به مقایسه آیفون 6 و آی پاد تاچ نسل پنجم پرداخته ایم.

    با توجه به لبه های گرد آیفون 6 به نظر می رسد نزدیک ترین محصول اپل از نظر شباهت با آیفون 6، آی پاد تاچ نسل پنجم باشد. 

     

    image

     

  9. ویدیویی جدید از ساعت هوشمند ال جی با نام G Watch

    پیش از این در خبرها، ورود ال جی به بازار گجت های پوشیدنی را اعلام کرده بودیم. ال جی اکنون با معرفی و تبلیغ جی واچ یا ساعت هوشمند خود گامی مهم در این عرصه برداشته است. در این پست ویدیوی تبلیغ این محصول جدید ال جی که به تازگی منتشر شده است را مشاهده می کنید. 

     

    image

     

  10. ویدیوی دوبله جی اس ام؛مقایسه گلکسی اس ۵ و آیفون ۵s
    در این هفته از مجموعه ویدیوهای دوبله شده توسط تیم جی اس ام، ویدیوی مقایسه گلکسی اس ۵ و آیفون ۵s  را برای شما قرار داده ایم.

    ویدیوی دوبله جی اس ام؛مقایسه گلکسی اس ۵ و آیفون ۵s

     

    مقایسه گلکسی اس ۵ و آیفون ۵s
     

  11. موتورولا Moto E را معرفی کرد+عکس+ویدیو

    در نهایت پس از شایعات زیاد و عکس‌های مختلفی که از گوشی جدید موتورولا منتشر شده بود، موتورولا گوشی ارزان قیمت خود را معرفی کرد.

    به گزارش جی اس ام، نام این گوشی Moto E است که جانشین گوشی‌های Moto X و Moto G است، هدف این گوشی که قرار است آخرین نسخه‌های اندروید را به راحتی دریافت کند میانه بازار است.

    عکس‌های موتورولا Moto E

     

     

    موتورولا Moto E را معرفی کرد+عکس+ویدیو

     

  12. سامسونگ،حامی تیم فوتبال انگلیس در جام جهانی

    سامسونگ همیشه برای تبلیغات خود خرج زیادی را انجام داده است و با این تبلیغات توانسته خود را به خوبی در ذهن مشتریان پر رنگ تر از دیگر برندها نشان دهد.

     

    سامسونگ،حامی تیم فوتبال انگلیس در جام جهانی

     

  13. باتری اکسترنال سامسونگ با طراحی گلکسی نوت 3

    وزن این باتری 173 گرم است و یک LED هشدار دهنده نیز بر روی آن تعبیه شده است. در حال حاضر این باتری در رنگ سفید ارائه شده و قیمت آن نیز 60 دلار در نظر گرفته شده است. باید منتظر باشیم تا ببینیم که قیمت این باتری در صورت ورود به بازار ایران چه مبلغی خواهد بود.

     

     

    عکس‌های باتری اکسترنال سامسونگ

    باتری اکسترنال سامسونگ با طراحی گلکسی نوت 3

     

  14. گوشی جدید HTC One Mini 2 معرفی شد+گالری عکس

    مانند نسل‌های قبلی امروز HTC نسخه مینی گوشی جدید One M8 را معرفی کرد، نام این گوشی HTC One Mini 2 است. مشخصات و عکس این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.
     

    گوشی جدید HTC One Mini 2 معرفی شد+گالری عکس


اما این‌ ها تعدادی از مهم ترین اخبار هفته بودند که در به اطلاع شما رساندیم. به نظر شما مهم ترین خبر هفته گذشته دنیای موبایل و تکنولوژی چه بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۷
مهم نبوده

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۷
LG G3 چی شد؟کی معرفی میشه؟

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۶
با درود.مهم ترین خبر این هفته معرفی HTC mini 2 بود.

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۶
از نظره من>>>> تایید شد؛اپل بیتس را به مبلغ 3.2 میلیارد دلار خرید

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۶
پس معرفی اکسپریا zl 2 چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟