خانهاخبار
باز هم تصویری از آیفون 6 اینبار در رنگ طلایی

باز هم تصویری از آیفون 6 اینبار در رنگ طلایی

یک روز دیگر و باز هم خبری از آیفون 6 که به احتمال قوی در شهریور و یا مهر امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود منتشر شده است. پیش از این رنگ‌ خاکستری این مدل از آیفون را در خبرهای دیگر دیده بودیم.
۱۳۹۳/۲/۲۰

یک روز دیگر و باز هم خبری از آیفون 6 که به احتمال قوی در شهریور و یا مهر امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود منتشر شده است. پیش از این آیفون 6 با رنگ خاکستری را در خبرهای دیگر دیده بودیم.

 

به گزارش جی اس ام، اما این اولین بار است که این مدل از آیفون را در رنگ طلایی مشاهده می‌کنیم. در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید یک حلقه طلایی در اطراف سنسور اثر انگشت مشاهده می‌شود.

 

شایعات می‌گویند که آیفون 6 در دو اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچی و 5.5 اینچی ارائه خواهد شد و بر طبق این عکس‌ها طراحی خود را از آیپاد نسل پنجم به ارث برده است.

 

هنوز هیچ چیز مشخص نیست و دقیقا نمی‌دانیم که این طراحی‌ها که بر اساس شایعات انجام شده است تا کجا می‌تواند حقیقت داشته باشد، نظر شما چیست؟

 

باز هم تصویری از آیفون 6 اینبار در رنگ طلایی

 

باز هم تصویری از آیفون 6 اینبار در رنگ طلایی

 

منبع: 9to5mac

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (97 نظر)

Ebif_GSM

۱۳۹۳/۲/۲۴
فکر کنم باز کار سامسونگه که میخواد تا آیفون 6 بیاد کاربراشو زده کنه و گوشیهای خودشو به فروش برسونه .

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۴
گوشی رو نبین چه زشته واقعیش میاد بهشته

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۳
سلام دوستان فکنم کپیش زودتر از خودش بیاد تو بازار احتمالا این عکس از همون کپیاست.خیییییییییییییییلی عکس داغونی حیثیت ایفون برده زیر سئوال!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۳
پــــنــچــــره که این بابا !!! اگه اپل اینو بزنه که نمی زنه تمام مشتریاش از دست می ره! *** تابلوه این چینیه!

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۲
به نظر من همین طرح معرفی میشه ولی دون خطهایی که پشتش رو زشت کرده. عمرا" شرکت اپل که طراحانی داره که در زمینه هنر و هارمونیک استاد هستند مهر تایید به همچین طرحی بزنه.