خانهاخبار
درهای شبکه تلفن همراه بر روی تولیدکنندگان داخلی گشوده شد

درهای شبکه تلفن همراه بر روی تولیدکنندگان داخلی گشوده شد

کنسر سیوم توسعه ارتباطات سیار طی فراخوانی از تولیدکنندگان، محققین و اعضای سندیکای مخابرات برای تولید تجهیزات فاز 4 توسعه شبکه تلفن همراه دعوت به همکاری کرده است. به گزارش گروه ........
۱۳۸۵/۱۰/۱۲
کنسر سیوم توسعه ارتباطات سیار طی فراخوانی از تولیدکنندگان، محققین و اعضای سندیکای مخابرات برای تولید تجهیزات فاز 4 توسعه شبکه تلفن همراه دعوت به همکاری کرده است.
به گزارش گروه خبری GSM، محسن حسین پور، مدیر برنامه ریزی، کنترل پروژه و نظارت کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار در خصوص روند فعالیت این کنسرسیوم به منظور تولید تجهیزات 6 میلیون خط برای فاز 4 توسعه شبکه تلفن همراه، با بیان این مطلب، اظهار داشت: کلیه تولید کنندگان صنعت مخابرات می توانند در ظرف 10 روز آینده به منظور ساخت و تولید تجهیزات تلفن همراه نظیر آنتن، رادیو و مرکز BTS اعلام آمادگی کنند.
وی، با تاکید بر اینکه این قرارداد طی 18 ماه و تنها به منظور تولید تجهیزات 6 میلیون خط به پیمانکاران داخلی سپرده شده است، یادآور شد: کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار متشکل از 6 شرکت طرف قرارداد با فاز 4 توسعه شبکه تلفن همراه تنها در بخش مدیریت تولید فعال خواهد بود و طبق شرایط مندرج در قرارداد باید تا حد امکان این تجهیزات را از منابع داخلی تامین کند.
حسین پور افزود: تنها در صورتی می تواند تجهیزات را از خارج تهیه کند که ظرف 18 ماه قابلیت طراحی آن امکان پذیر نباشد. وی با اشاره به انتقال دانش فنی در کشور برای تولید در فرکانس 18، 23 و 38 گیگا هرتز، خاطر نشان کرد: در خصوص مراکز BTS نیز شرکت فنون ارتباطات سیار طراحی آن را انجام داده است و تولید را نیز به تولیدکنندگان داخلی واگذار می کنیم.
مدیر برنامه ریزی و کنترل نظارت کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار، یادآور شد: طی 5 ماه اول قرارداد، باید نمونه های طراحی شده تایید و پس از آن در قالب تولید اجرایی شوند. وی گفت: در حال حاضر تقسیم کار داخلی در این کنسرسیوم شکل گرفته است و پس از تایید نمونه فنی ساخت داخلی این تجهیزات آغاز می شود. 
 
                                   
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)