خانهاخبار
اپل کمپانی بیتس را با مبلغی بسیار زیاد می‌خرد

اپل کمپانی بیتس را با مبلغی بسیار زیاد می‌خرد

اپل به احتمال قوی چند میلیارد برای پرداخت کمپانی معروف Beats Electronic پرداخت خواهد کرد، این خبری است که امروز توسط منبعی که با فایننشیال تایمز صحبت کرده منتشر شده است.
۱۳۹۳/۲/۱۹

اپل به احتمال قوی چند میلیارد دلار برای پرداخت کمپانی معروف Beats Electronic پرداخت خواهد کرد، این خبری جنجالی است که امروز توسط منبعی که با فایننشیال تایمز صحبت کرده منتشر شده است.

 

به گزارش از techradar، اپل در حال مذاکرده با Dr. Dre است تا کمپانی آن را با قیمتی برابر 3.2 میلیارد دلار خریداری کند. هنوز هیچ چیزی نهایی نشده است اما به گفته منبع خبر این خرید هفته آینده تایید خواهد شد و همه جیز بستگی به این دارد که مذاکرات بین دو کمپانی به چه صورت پیش برود.

 

شاید شما هم نام کمپانی بیتس را شنیده باشید و اگر نام آن را نشنیده‌اید به طور حتم هدفون‌های آن را تا به حال در بازار دیده‌اید. اما به تازگی این شرکت وارد یک بازی شده که کمپانی‌های بزرگی در آن هستند این بازی همان پخش موزیک آنلاین است که نام آن را Beats Music نامیده‌اند.

 

 

اپل کمپانی بیتس را با مبلغی بسیار زیاد می‌خرد

 

شاید علاقه اپل به این کمپانی نیز به همین سرویس این کمپانی مربوط باشد، هدفون‌های بیتس در فروشگاه‌های اپل به وفور به چشم می‌خورند اما احتمالا سازنده آیفون علاقه خاصی به سرویس Beats Music پیدا کرده است.

 

اپل سرویس پخش آنلاین موزیک خود را دارد اما شاید این کمپانی علاقع دارد سرویس قدرتمندتری را به نام Beats Music/iTunes Radio ارائه کند. به هر حال اگر اپل بیتس را بخرد، می‌توان گفت که یکی از بزرگترین خریدهای اپل تا به امروز انجام شده است.

 

با همراه باشید تا ببینیم که بیتس در کمپانی بزرگ اپل ادغام خواهد شد یا خیر؟ نظر شما در مورد این خرید اپل چیست؟

 

منبع:  techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۱
htc دیگه از دور خارج شد فقط موند اپل و سونی اون سامسونگ پلاستیکی هم که نگو...

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۱
دوتاشون عالین . فثط شما باید ببینی اندروید بیشتر بدردت میخوره یا ios .

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۱
مهم کار کردن با بیتسه حالا اپل بیاد بخرش کاری نمیتونه بکنه اپل جز سیب گاز زده چیزی بیشتر نیست حقیقته

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۰
به خاطر همین ابتکارشه که تا مرز ورشکستگی رفت =)))))

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۰
اره اپل اتر انگتو از رو سامسونگ دزدید بعد پردازنده ی 64 شم ماله سامسونگ بودا .بسه بابا :) اگه قرار باشه پتنت هایی که بقیه شرکتا از اپل دزدیدنو بنویسیم یه کتاب 8 جلدی میشه :D