خانهاخبار
با نصب تولبار الکسا، مطمئن وبگردی کنید

با نصب تولبار الکسا، مطمئن وبگردی کنید

شاید با نام الکسا در گوشه و کنار وب برخورد کرده باشید. الکسا یکی از سرویس های سایت مشهور آمازون است که پایگاه های اینترنتی را بر اساس بازدید رتبه بندی می کند. این سایت به شما رتبه همه سایت های اینترنتی را نشان می دهد و یکی از بهترین راه های مقایسه پربازدید بودن یک سایت است. برای این کار باید به سایت الکسا مراجعه کنید و نشانی اینترنتی آن را جستجو کنید. اما راه بهتری هم برای فهمیدن رتبه الکسا وجود دارد. نصب تولبار الکسا.
۱۳۹۳/۲/۱۴
شاید با نام الکسا در گوشه و کنار وب برخورد کرده باشید. الکسا یکی از سرویس های سایت مشهور آمازون است که پایگاه های اینترنتی را بر اساس بازدید رتبه بندی می کند. این سایت به شما رتبه همه سایت های اینترنتی را نشان می دهد و یکی از بهترین راه های مقایسه پربازدید بودن یک سایت است. برای این کار باید به سایت الکسا مراجعه کنید و نشانی اینترنتی آن را جستجو کنید. اما راه بهتری هم برای فهمیدن رتبه الکسا وجود دارد. نصب تولبار الکسا.
 
image
 
 
نصب تولبار الکسا بر روی مرورگر اینترنت (گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس و مایکروسافت اینترنت اکسپلورر) دو خوبی دارد 
  1. فهمیدن رتبه هر سایت به محض ورود به آن: با نصب تولبار الکسا دیگر برای سنجش اعتبار یک سایت و تعداد بازدیدکننده آن نیازی نیست که به سایت الکسا رفته و نام آن سایت را تایپ کنید. بلکه می توانید در نوار ابزار مرورگر خود از آمار سایتی که در حال دیدن آن هستید باخبر شوید.
  2. فهمیدن رتبه و اعتبار سایت در زمان جست و جوی گوگل: با نصب تولبار الکسا بعد از هر جست و جو در گوگل در کنار نام سایت، رتبه آن را مشاهده می کنید و بدین ترتیب می توانید صحیح ترین انتخاب را داشته باشید و به سایتی وارد شوید که بازدید کننده بیشتری دارد. این اتفاق در هنگام جستجو برای یک سایت فروش اینترنتی یا اطلاعات تخصصی و رسمی بسیار مهم خواهد بود.

 

image
 
ضمنا تولبار الکسا این امکان را در اختیار وبمسترها و صاحبان کسب و کار قرار می دهد تا آمار دقیق تری از بازدیدکنندگان خود داشته باشند. اطلاعاتی که به صاحبان سایت نشان می دهد مخاطبانش چه علاقه مندی هایی دارند. این اطلاعات به آنها کمک می کند تا سایت مناسب تری برای ارائه خدمات داشته باشند.
 
برای نصب این تولبار می توانید از این سه لینک استفاده کنید:
 
 آیا شما پیش از این از تولبار الکسا استفاده می کردید؟ اگر الان تصمیم به نصب آن گرفتید نظر شما درباره آن چیست؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

وحید

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
خوشم اومد حرکت قشنگی بود ولی دنبال رتبه الکسا نباشید تا دو سال دیگه خریدار نداره

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
سلام الکسا تولبار یه ورژن قدیمی تر داشت که خیلی بهتر بود رتبه کشوری رو هم نمایش میداد چجوری میشه اونو نصب کرد؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۶
برای من دانلود نمیشه روی free کلیک میکنم ولی این ارورو میده چجوری باید دانلود کنم؟ There was a problem adding the item to Chrome. Please refresh the page and try again.

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۵
واسه اپرا نداره

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۵
خواهش می کنم ... قابلی نداشت ...