خانهاخبار
اطلاعاتی در مورد گوشی نوکیا سوپرمن

اطلاعاتی در مورد گوشی نوکیا سوپرمن

بعد از معرفی نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوزفون منتظر ارائه این نسخه با گوشی‌های مختلف نوکیا هستیم.
۱۳۹۳/۲/۸

بعد از معرفی نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوزفون منتظر ارائه این نسخه با گوشی‌های مختلف نوکیا هستیم.

 

به گزارش جی اس ام، به نقل از Verge یکی از گوشی‌هایی که قرار است با این سیستم عامل ارائه شود Superman نوکیا است که بیشتر بر روی دوربین دوم مانور داده است. بعد از HTC M8 که با دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی خودش ظاهر شد، اکنون گفته شده که این گوشی نوکیا در جلوی خود دوربین 5 مگاپیکسلی دارد.

 

گفته شده که سوپرمن یک صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد و در رده گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد که قرار است تا پایان سال معرفی شود.

 

اطلاعاتی در مورد گوشی نوکیا سوپرمن

 

همچنین مایکروسافت در حال کار کردن بر روی این پروژه است تا گوشی‌های موبایلی که در بازار موجود هستند نیز به سیستم عامل ویندوزفون 8.1 مجهز شوند.

 

مایکروسافت در سال آینده و در کنار ارائه سیستم عامل ویندوزفون 8.1 قصد دارد که گوشی‌های متفاوتی را ارائه کند، اما سوالی که اینجا مطرح است این است که هنوز مشخص نیست که کدام یک از این گوشی‌ها نام nokia را بر روی خود خواهد دید.

 

منبع: The verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۱
پشتیبانی یعنی تمام گوشی های وین فون تمام آپدیت هارو دریافت میکنن ، پشتیبانی آندروید رو هم بگید بدونیم؟ :)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۰
خوب عزیز دل برادر اگر نوکیا میتونست رضایت مشتری رو جلب کنه که ورشکست نمیشد . قاعدتا نوکیا تو زمینه جلب رضایت مشتری نتونسته خوب عمل کنه که تنزل پیدا کرده وگرنه یه محصول خوب همیشه پر طرفداره وضعف نوکیا سیستم عامله که ویندوز نمیتونه با اندروید و ای او اس رقابت کنه کمبود برنامه و عدم استقبال برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار از سیستم عامل ویندوز موبایل کابوس نوکیا و مایکروسافته

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۰
اخه دوست عزیز دوربین htc m8 رو نمی تونید با دوربین سری لومیا مقابسه کنید .عکس های که با htc m8 میگیرید رو صفحه نمایش بزرگتر افت کیفیت دارند و اصلا ارزش نداره.بنده یه گوشی لومیا 920 دارم که عید امسال رو باهاش تو مسافرت کلی عکس گرفتم واقعآ لذت می برید عکس ها رو نگاه کنی اصلا هم افت کیفیت ندارن روی هر صفحه نمایشی

مهمان

۱۳۹۳/۲/۹
مایکروسافت چه پشتیبانی داره بگو ما هم بدونیم

مهمان

۱۳۹۳/۲/۹
صبر کنید تا Lumia 930 بیاد تو بازار، تا دوران اوج ویندوز فون و نوکیا شروع بشه