خانهاخبار
تبلیغ ضد سامسونگی اپل

تبلیغ ضد سامسونگی اپل

مبارزه سامسونگ و اپل همیشه زبان زد بوده است، این دو کمپانی همیشه با تبلیغاتی که بر ضد هم داشتند به نوعی باعث سرگرمی مخاطبان نیز می‌شوند.
۱۳۹۳/۲/۲

مبارزه سامسونگ و اپل همیشه زبان زد بوده است، این دو کمپانی همیشه با تبلیغاتی که بر ضد هم داشتند به نوعی باعث سرگرمی مخاطبان نیز می‌شوند.

 

پبه گزارش جی اس ام، در آخرین حرکتی که اپل بر ضد سامسونگ انجام داده، یک تبلیغ ضد سامسونگی توسط اپل منتشر شده است. عکسی توسط اپل در یک روزنامه انگلیسی منتشر شده است و در بالای آن نوشته شده که "ایده‌هایی وجود دارند که ما می‌خواهیم هر کمپانی از آن کپی کند."

 

این تبلیغ اپل مرتبط با روز زمین پاک است، به هر حال کپی برداری که سامسونگ از روی اپل کرده است باعث شده تا اپل به همین سادگی‌ها دست از سر سامسونگ برندارد.

 

image

 

منبع: 9to5mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (118 نظر)

.

۱۳۹۴/۵/۲۹
معلومه سامسونگ برترین هست و خواهد بود

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
شما برو ببین فروش 5اس اپل در ماه دوم آغاز فروش اس5 سامسونگ ازش جلو زده

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۰
عزیز من خواهشا تا چیزی رو نمیدونید اظهار نظر نفرمایید. من اصلا طرفدار اپل نیستم چون قیمت محصولاتش در ایران بسیار بالاست و نمیارزه اینقدر پول داد. ولی توجه داشته باشی که وقتی اپل سی پی یو بیش از دو هفته نمیزنه دلیلش این نیست که نمیتونه،دلیلش اینه که واسه سیستم عامل آی او اس بیش از دو هفته لازم نیست و دو هسته هم به خوبی کار ها رو راه ميندازه. اما یه شرکتی مثل سامسونگ فقط دنبال اعداد و ارقامه،میاد سی پی یو هشت هسته ای میانه و به مسائل دیگه توجه نمیکنه، چون این موضوع باعث میشه گوشی به شدت داغ کنه و راندمانش به شدت پایین بیاد،در حالی که واسه آندروید چهار هسته کافیه

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۱
در کپی بله مخصوصا درمدل s5 هم از اپل هم از سونی

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۰
دوستان فروش اپل بيشتر بوده. اينو امار رسمي ميگه و حرفي توش نيست. در اينكه گوشي سامسونگ امكانات خوبي داره هم حرفي نيست. اما برند خوب يعني همه چيز در كنارهم از جمله كيفيت. كه گوشي هاي اپل حرف اول رو ميزنند. اما يك كمپاني كه محصولات با كيفيت توليد كنه بهتره يا كمپاني كه هر روز يه محصول بده اما بي كيفيت. اين يعني احترام به مشتري