خانهاخبار
وعده‌های سامسونگی؛گلکسی نوت 4 متفاوت،تیزن به زودی در دو نسخه گوشی ارائه خواهد شد

وعده‌های سامسونگی؛گلکسی نوت 4 متفاوت،تیزن به زودی در دو نسخه گوشی ارائه خواهد شد

مدیر تیم استراتژی محصولات سامسونگ در مصاحبه‌ای که با رویترز داشته جزئیاتی از نوت 4 را منتشر نکرده است اما گفته که با یک محصول متفاوت روبرو خواهید بود.
۱۳۹۳/۱/۲۷

سامسونگ وعده داده که در نیمه دوم سال جاری می‌خواهد گلکسی نوت 4 متفاوت با آنچه تا کنون دیده‌ایم را ارائه کند.

 

به گزارش جی اس ام، مدیر تیم استراتژی محصولات سامسونگ در مصاحبه‌ای که با رویترز داشته جزئیاتی از نوت 4 را منتشر نکرده است اما گفته که با یک محصول متفاوت روبرو خواهید بود.

 

به علاوه سامسونگ اعلام کرده که می‌خواهد سیستم عامل تیزن خود را که مدتی طولانی منتظر آن بودیم وارد دنیای موبایل کند. سامسونگ گفته که از سیستم عامل تیزن در بازارهایی استفاده خواهد کرد که اندروید استفاده نمی‌شود و طرفدار چندانی ندارد.

 

image

 

Yoon اعلام کرده که شرایط ضعیف بازار باعث شده که تیزن تا امروز وارد بازار نشود. او اشاره کرده که سامسونگ برای این سیستم عامل دو گوشی ارائه خواهد کرد، یکی از این گوشی‌های جزو گوشی‌های رده بالا و دیگری میانه بازار را هدف خواهد گرفت.

 

در این سال‌های اخیر سامسونگ توانسته به خوبی با غولی مانند اپل رقابت کند، آخرین هنر این کمپانی ارائه گلکسی اس 5 بود، سامسونگ انتظار دارد که گوشی گلکسی اس 5 بتواند بسیار بهتر از گلکسی اس 4 به فروش برسد و تصور می‌کند در سه ماهه آینده 35 میلیون گلکسی اس 5 به فروش برسد.

 

منبع: techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱
کی گفته اپل بلوتوث نداره توایران ؟ قط اسمش فرق داره :Air Drop از بلوتوث سامسونگ خیلی سریع تر و بهتره . یکم اطلاعات لطفا

mehrdad_tiger

۱۳۹۳/۱/۳۱
اولا هیچ گوشی خود به خود پاک نمیشه همه هم می دونن که نوت3 هنوز واسه خودش غولیه اینکه ساسونگ میاد یکی رو آدم حساب میکنه و بهش یه هدیه میده اسمش خود شیرینی نیست بلکه نوعی سیساته تبلغیه اپل گداس و از دلش نمیاد این کار را بکنه تقصیر سامسونگ چیه؟؟! درضمن اچ تی سی بهتره به جای حرف زدن یه کم عمل کنه اگه راست میگه چرا خودش موبایل نداد؟؟!!! اپل هم بهتره کم کم رویه فناوری بلوتوث کار کنه فکر کنم دیگه وقتشه... خخخخخخ

مهمان

۱۳۹۳/۱/۳۱
اها یعنی چون بسکتبالیسته فقط بازی باتوپ روبلده و کارکردن باگوشی رو بلدنیس؟ اون وقت میگن گوگل میخواد روهوش ایرانیا سرمایه گذاری کنه یعنی این طرفدارای سامسونگ رو باید ببرن سوغات خخخخخخخخخخ

مهمان

۱۳۹۳/۱/۳۰
واسه s5 هم همین حرفا رو میزدن تهشی یک شبیه قبلیا بود اینم تکرار تاریخ....ابتکار خلاقیت ضقر :/

مهمان

۱۳۹۳/۱/۳۰
خوبه خودت میگی بسکت بالیسته از گوشی چیزی سرش نمیشه خودش پاک کرده نفهمیده وگرنه من تاحالا نشنیدم گوشی خود بخود اطلاعات پاک کنه حالا از هر برندی اپل هم بهش پول داده تا این حرف رو بزنه سامسونگ رو خراب کنه می گی نه برو ازش سوال کن سامسونگ قول برا خودش با این دوروغا خراب نمیشه