خانهاخبار
ثبت نام اینترنتی از متقاضیان سیم کارت اعتباری تالیا آغاز شد

ثبت نام اینترنتی از متقاضیان سیم کارت اعتباری تالیا آغاز شد

همزمان با توسعه شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور(تالیا) در مراکز 23 استان، از روز شنبه نهم دی ماه، دور جدید ثبت نام اینترنتی متقاضیان این نوع سیم کارت در ........
۱۳۸۵/۱۰/۱۱
همزمان با توسعه شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور(تالیا) در مراکز 23 استان، از روز شنبه نهم دی ماه، دور جدید ثبت نام اینترنتی متقاضیان این نوع سیم کارت در شهرهای تهران، مشهد و تبریز آغاز شد.
به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از روابط عمومی شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور، متقاضیان در این شهرها می توانند با مراجعه به یکی از پایگاه های اطلاع رسانی تالیا به نشانی www.taliyanews.ir یا www.taliya.ir با تکمیل فرم مشخصات خود، کد ثبت نام دریافت کنند.
دور جدید واگذاری این سیم کارت ها از بیست و سوم ماه جاری شروع خواهد شد و متقاضیان به هنگام تکمیل فرم مشخصات خود میتوانند زمان دریافت سیم کارتشان را نیز مشخص کنند.
شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا تاکنون بیش از 720 هزار سیم کارت ارائه داده است که با اتمام دور جدید واگذاری ها تا اواسط بهمن ماه، تعداد مشترکین تلفن همراه تالیا از مرز یک میلیون نفر فراتر خواهد رفت.
این شبکه از سوم خرداد ماه سال گذشته با سرمایه های بیش از هشت هزار عضو یک شرکت تعاونی ایجاد شده و حدود 60 در صد از مجموع در آمدهای ناخالص آن نصیب دولت می شود.
 
                                         
 
  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میثم

۱۴۰۱/۷/۱۲
تالیا وصل کنید