خانهاخبار
گلکسی اس 5 وارد بازار ایران شد+قیمت

گلکسی اس 5 وارد بازار ایران شد+قیمت

۱۳۹۳/۱/۱۷

گلکسی اس 5 آخرین گوشی از خانواده مشهور گلکسی است که توسط سامسونگ در روز 5 اسفند به دنیای موبایل معرفی شد، این گوشی ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از دیگر گوشی‌های هوشمند بازار متمایز می‌کند، سنسور ضربان قلب، صفحه نمایش بسیار با کیفیت، دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت‌های جدید و سنسور اثر انگشت تنها چند مثال از امکانات بی شمار این گوشی هستند.

 

اما هدف ما از این خبر این است که به شما اطلاع بدهیم این گوشی به بازار ایران رسیده است، در حال حاضر گلکسی اس 5 به صورت غیر رسمی در بازار‌ ایران بدون گارانتی به فروش می‌رسد و از امروز فروش آن در فروشگاه‌های موبایلی آغاز شده است. اما همانطور که انتظار داشتیم در ابتدای ورود این گوشی به بازار، قیمت آن از چیزی که باید باشد بسیار بیشتر است.

 

image

 

گلکسی اس 5 بدون گارانتی در بازار با قیمت‌های متفاوتی عرضه شده است، در بعضی از فروشگاه‌ها قیمت این محصول جدید 2 میلیون و 400 هزار تومان و در بعضی دیگر از فروشگاه‌ها قیمت  2 میلیون و 800 هزار تومان است.

 

همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت گوشی بالا است و ثبات نیز ندارد، به همین خاطر اگر قصد خرید گوشی را دارید به شما توصیه می‌کنیم چند روزی را صبر کنید تا قیمت گوشی به قیمت واقعی آن رسیده و در تمام فروشگاه‌ها یکسان شود، در ضمن اینکه خبرهایی مبنی بر اینکه گلکسی اس 5 از فردا با گارانتی در بازارها با قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان ارائه خواهد شد نیز شنیده می شود، و این ارائه گوشی با گارانتی باعث خواهد شد که گوشی به قیمت واقعی خود که همان قیمت جهانی است نزدیک شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (224 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲
S5 تنها یه بدی داره اونم اینه که هر کی از این گوشی استفاده کرده بخاطر بالا بودن کیفیت دیگه نمیتونه ازش بگذریم چون بالاترین کیفیتو داره .هرکی هم که ازشناراضیه بره 1100 بخره خیلی هم باکلاسه.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
این همه مبایل امده یکی میاد یکی از مد میافته گلکسی 5 هم یک روزی از مد میافته به نظر من گوشی اپل خوبه حیف که اصلش پیدا نمیشه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۰
آشغاله . گول سنسور و ضد آب بودن و ضد ضربه بودن و ..... اون را نخورید اگه به دنبال گوشی خوب هستین به نظر من اس 5 نخرید . یا اس 4 بخرید یا نت 3 ویا زد 2 . من خودم اس4 دارم و خیلی هم ازش راض ام اینقدر که میگفتن اس 4 داغ میکنه و بدن ی بدی داره و ..... همش چرته

مهمان

۱۳۹۳/۴/۸
سلام اس 5بی نظیر است اگه مشخصاتی که گفتن درست باشه و ایرادی نداشته باشه مثه همون ایرادی که اس4 داشت که داغ میکرد...با تشکر

مهمان

۱۳۹۳/۴/۷
فقط Z2