خانهاخبار
ویدیوی تست سقوط گوشی های آیفون 5s، گلکسی اس 5 و HTC One M8

ویدیوی تست سقوط گوشی های آیفون 5s، گلکسی اس 5 و HTC One M8

سه گوشی موبایل آیفون ۵s و گلکسی اس ۵ و HTC One M۸ را بی شک می توان سردمداران حال حاضر بازار موبایل دنیا دانست. اما این سه گوشی در تست سقوط مورد مقایسه قرار گرفته اند که در این ویدیو نتیجه آن را می توانید مشاهده کنید.
۱۳۹۳/۱/۱۵

سه گوشی موبایل آیفون ۵s و گلکسی اس ۵ و HTC One M۸ را بی شک می توان سردمداران حال حاضر بازار موبایل دنیا دانست. اما این سه گوشی در تست سقوط مورد مقایسه قرار گرفته اند که در این ویدیو نتیجه آن را می توانید مشاهده کنید. پیش از این درباره گلکسی اس 5 ، اچ تی سی وان ام 8 و آیفون 5s در نوشته بودیم و آن ها را بررسی کرده بودیم.

 

 

به نظر می‌آید HTC One M8 در تست سقوط بسیار قوی‌تر از رقبای خود ظاهر شده و دارندگان این گوشی نگرانی زیادی از بابت شکستن آن در زمان برخورد با زمین نخواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
دوستان دیگه مزخرف و چرند نگن.وان ام8 از نظر بدنه و استحکام حتی از وان ام7 و لومیا 920 و 1520 هم قویتره.وان ام8 محکمتره حالا شماها چی میگین معلوم نیست.الکی هم مزخرف نگین.بازم بنظر آیفون 5اس خوب بود اما اس5 با بدنه پلاستیکی که تا حدی ضربه رو کم میکنه نمیبایست از دور خارج میشد که بخاطر مونتاژ بد و جنس آشغالش نتونست اول بشه.خب معلومه اچ تی سی و آیفون که یکپارچه هستن بیشتر ضربه بهشون منتقل میشه اما خاک بر سر سامسونگ که گوشی پلاستیکیش هم بیشتر ضرب میبینه تا فلزی اچ تی سی و شیشه ای سونی.نمیدونم این سام پلاستیکیا چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۶
عزیز معلومه که 1 گوشی رو 10دفعه پرت کنی داغون میشه! باید برای هر دفعه 1 گوشی نو رو امتحان کرد داداش.

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۳
از هواپیمای در حال حرکت پرت کنه ببینیم چی میشه ؟ همه جورشو خب امتحان کردن اینم روش دیگه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۰
دیگه خداییش به صفحه نمایشش نمیشه ایراد گرفت

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۹
ساکسونگ و اپل هم خیلی ترکیدن فکر کنم منظور دوستمون هم از اچ تی سی m8 باشه