خانهاخبار
رقابت هدفون‌ها

رقابت هدفون‌ها

آیا شما از طرفداران موسیقی هستید؟ در خرید هدفون به مدل و استایل آن توجه میکنید یا کیفیت صدای آن؟ در این پست به معرفی چهار هدفون که در بازار ایران نیز موجودند میپردازیم.
۱۳۹۳/۱/۱۵
Sennheiser momentum
 
image
 
اگر از عاشقان موسیقی هستید و به دنبال یک هدفون لوکس با کیفیت صدای استریو و عالی باشید این هدفون مناسب شماست. این هدفون با داشتن بالشتک‌های نرم و چرمی و طراحی بسیار زیبا و جذاب یک هدفون ارگونومیک محسوب می‌شود به علاوه داشتن دکمه‌های کنترلی روی سیم آن باعث می‌شود هنگام استفاده از تلفن همراه به سادگی به تماس‌ها پاسخ داده یا صدای موزیک را کنترل کنید. 
 
image
 
 
AKG K430
 
image
 
اگر به دنبال هدفونی با قیمت مناسب‌تر و کیفیتی خوب و فوق العاده راحت باشید این هدفون نیازهای شما را به خوبی برطرف خواهد کرد. طراحی این هدفون به گونه‌ای است که صداهای اطراف را عبور نخواهد داد بنابراین شما می‌توانید از شنیدن صدای خالص و قوی موسیقی لذت ببرید و تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این به علت چرخش گوشی‌های هدفون قرارگیری آن روی گوش بسیار راحت است.
 
 
image
 
Urbanears Plattan
 
image
 
چیزی که در این مدل هدفون شما را مجذوب خود می‌کند راحتی بی‌همتای آن است. بیشترین تلاش طراحان این هدفون راحتی گوش کاربر بوده بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که از ساعت‌ها گوش دادن به موسیقی خسته نمی‌شوید این مدل مناسب شماست. همچنین با داشتن جایی برای اتصال یک هدفون دیگر می‌توانید دوست خود را در لذت شنیدن موسیقی مود علاقه‌تان شریک کنید. 
 
image
 
Wesc Piston
 
image
اولین موردی که در مورد این هدفون به چشم می‌خورد ظاهر زیبای آن است. اما بعد از استفاده کیفیت صدای بالای آن نیز شما را راضی خواهد کرد. همچنین پدهای گوشی آن بسیار راحت است و صدا را عبور نمی‌دهد و به همین علت برای استفاده در خیابان نیز مناسب است.
 
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۷
لطفا یه نگاه به Beyerdynamic هم بندازین، خالی از لطف نیست.

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۷
Salam doostan man nesbatan mishe goft headphone baz am ba hameye ina kar kardam vali age dombale sedaye wide O base soft migardin sny XP1000 vali age teribble ham vasatoon kheily moheme xp700 ama dar mojmoo b nazare man sony behtarinash O too modele XP 700 gozashte gogholadas gheymatesh ham khoobe

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۷
beats hokme porschero dare ina hokme sontao azerao amsale inaro dare man beats daram ta moghei ke roo gooshetoon nazarin nemitoonin tasavvor konin sedasho

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۷
akg کلا برند حرفه ای تریه تو هدست و هدفون نسبت به فیلیپس هرچند که فیلیپسم مدلای گرون قیمتش خوبن اما در کل akg تخصصی تره مثل beats by dre و sennheiser

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۷
دوستان به نظر شما تو رنج قيمت٢٠٠ تومان هدفون هاي فيليپس بهتر از akg k430 نيستن؟