خانهاخبار
ویدیوی بررسی و معرفی گوشی جدید اچ تی سی ام 8 ، HTC One M8

ویدیوی بررسی و معرفی گوشی جدید اچ تی سی ام 8 ، HTC One M8

همانطور که می‌دانید دقایقی پیش اچ‌تی‌سی گوشی جدید خود را با نام HTC One (M8) معرفی کرد. در این ویدیو این محصول جدید مورد بررسی قرار گرفته و مراحل طراحی آن را می‌‌توانید مشاهده کنید.
۱۳۹۳/۱/۵

همانطور که می‌دانید دقایقی پیش اچ‌تی‌سی گوشی جدید خود را با نام HTC One M8 معرفی کرد. در این ویدیو این محصول جدید مورد بررسی قرار گرفته و مراحل طراحی آن را می‌‌توانید مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۱
قیمت بسیار بسیار بالایی داره من بجای این گوشی nexus 5 روپیشنهاد میکنم از اینم سرتره طراحیش هم خوشگلتره انردوید خالص هم هست

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱
با سلام. نیاز دیدم که از دیدگاه حرفه ای یک دانشجوی دکتری مهندسی الکترونیک یک سری اطلاعات رو در اختیار دوستان قرار بدم. اولا که با کمی خوشبینی تمام برندها محصولات تقریبا مشابه دارند و برندها هرچی معروفتر باشند محصولاتشون رو با قیمتی گرونتر از ارزش واقعی دستگاه میفروشند. ثانیا در خرید به بنچمارک ها زیاد توجه نکنین چون هیچکدوم این گوشیا در پردازش هیچ بازیی دچار مشکل نمیشن پس مثلا سامسونگ s5 ازین لحاظ برتری نسبت به htc one m8 نداره.بعضی شرکت ها ظاهر فریبی میکنند مثلا تمام سنسور هایی که روی سامسونگ هست رو میتونین با قیمت کمتر از 20 هزار تومن تهیه کنید!!! و درضمن هیچکدوم از سنسورای گوشی هیچ کارایی مفیدی ندارند و عملکرد دقیقی هم از خودشون نشون نمیدن.بعضی گوشیا خدمات پس از فروشی دارند که خریدشون رو در کشورهای اروپایی و آمریکا مقرون به صرفه میکنه مثل iphone و خرید این گوشیا در ایران صرفنظر از کیفیت دستگاه(که ب هیچ عنوان قیمت بالای دستگاه صرفا به خاطر این کیفیت نیست) یعنی دور ریختن پول. البته در ایران ملاکی هست به نام کلاس که اینجوری تعریف میشه: میزان پول بیخودی که برای خرید یک چیزه کم ارزش(نسبت به قیمتش) پرداخت میشه!!!!! درخرید یک گوشی اول از همه به این توجه کنین که چه انتظاری از گوشی دارین بعد کارایی واقعی دستگاه رو از لحاظ باتری. سیستم عامل.آنتن دهی. عملکرد وای فای. مناسب بودن صفحه نمایش برای چشم و واقعی بودن رنگ ها و عمق تصویر.ارتباط مناسب سخت افزار و نرم افزارو کیفیت ساخت چک کنین.(اگه قصد خرید گوشیای سامسونگ رو دارین حتما اول راجع به این مسائل یه تحقیق واقعی کنین!!!) و در آخر به گارانتی و خدمات پس از فروش (در ایران) دقت کنین. تنها مساله ای که مهم نیست ادعای شرکت های سازنده درمورد نحوه ی ساخت گوشیه.باید واقعیت رو دید مثلا اینکه یه لرزشگیر اوپتیکال خیلی بهتر از نوع دیجیتال عمل میکنه و قیمت تموم شده ی گوشی رو هم مسلما بالاتر میبره(لرزشگیر دیجیتال فقط یه نرم افزاره که با مرور زمان به علت افت سرعت پردازنده افت عملکرد پیدا میکنه) امیدوارم اطلاعاتم مفید واقع بشه. باتشکر از توجه شما

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۱
با توجه ب مقایسه هایی ک دیدم ، دوربینشم فوق العادس !

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۰
در مقابل اس5حرفی برای گفتن نداره

مهمان

۱۳۹۳/۱/۹
اگه اینطور باشه آلمان که خدای تکنولوژی هست هم نباید فرش دست باف ما جهان سومی ها رو بخره داداش یه هرفی بزن که ذره ای منطق توش پیدا شه.