خانهاخبار
سامسونگ در حال نفوذ به کاخ سفید

سامسونگ در حال نفوذ به کاخ سفید

تیم تکنولوژی و آژانس ارتباطات کاخ سفید که واحد نظامی مسئول ارتباطات باراک اوباما هستند، در حال آزمایش گوشی‌های هوشمند مختلف هستند تا در صورت امکان یک گوشی منتخب را جایگزین دیوایس‌های بلک بری کنند. شاید با این حرکت کاخ سفید در آینده نزدیک ببینیم که رئیس جمهور آمریکا طرفدار سرسخت سامسونگ شود.
۱۳۹۳/۱/۳

قلعه مستحکم بلک بری در کاخ سفید در حال تسخیر توسط دیگر کمپانی‌های موبایلی است.

 

به گزارش جی اس ام، این خبر از طرف وال استریت ژورنال منتشر شده و اعلام کرده که کاخ سفید در حال تست گوشی هوشمندی ساخت ال جی و سامسونگ است تا این گوشی جایگزین گوشی بلک بری رئیس جمهور آمریکا شود.

 

تیم تکنولوژی و آژانس ارتباطات کاخ سفید که واحد نظامی مسئول ارتباطات باراک اوباما هستند، در حال آزمایش گوشی‌های  هوشمند مختلف هستند تا در صورت امکان یک گوشی منتخب را جایگزین دیوایس‌های بلک بری کنند. شاید با این حرکت کاخ سفید در آینده نزدیک ببینیم که رئیس جمهور آمریکا طرفدار سرسخت سامسونگ شود.

 

سامسونگ در حال نفوذ به کاخ سفید

 

گفته شده که آزمایش مراحل ابتدایی خودش را طی می‌کند، بنابراین اوباما هنوز هم مجبور به استفاده از گوشی بلک بری خودش است، اما اگر شانس بیاورد این امکان را دارد تا زمانی که زمان رئیس جمهوری آن در سال 2017 به پایان می‌رسد از گوشی اندرویدی استفاده کند.

 

اما اگر این آزمایش به نفع سامسونگ تمام شود و کاخ سفید گوشی سامسونگ را به عنوان جایگزین بلک بری انتخاب کند، این موضوع یک موفقیت خوب برای سامسونگ به حساب خواهد آمد. به خصوص که سامسونگ به سختی مشغول این است تا به دولت آمریکا ثابت کند راه حل امنیتی KNOX می‌تواند امنیت بلک بری را به چالش بکشاند.

 

به نظر شما سامسونگ می‌تواند راه خود را به جیب رئیس جمهور آمریکا باز کرده و شاهد استفاده از یک گوشی سامسونگ توسط اوباما خواهیم بود؟

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

htc10

۱۳۹۵/۹/۹
سونی؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه اون که رفته ته چاه

htc10

۱۳۹۵/۹/۹
یعنی سامسونگ اونقدر نفوذ کرده حتی کسانی که در امریکا هستن بیشترشون میگن که سامسونگ از اپل متنوع تره وانتخواب بیشنری در اختیار آدم میزاره

مهمان

۱۳۹۳/۱/۹
فقظ اندروید اونم سامسونگ !!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱/۵
این یه بی حرمتی به بلک بریه.تو دنیا همه بلک بری رو قبول دارن سامسونگم تو خواب بتونه بلک بری رو از سر راهش برداره

مهمان

۱۳۹۳/۱/۴
سلام دوست من من این حرفو به تمامی طرفداران اپل وبقیه برند ها میگم. اخه سامسونگ چی از اپل کم داره ؟فقط قاب پشتش پلاستیکیه اونم که همه به پشت گوشیشون کاور میخرن ولی اپل از سامسونگ وبقیه برندها چی کم داره؟ اول اینکه کوچیکه دوم اینکه صفحه نمایشش فول اچ دی نیست سوم اینکه فقط به درد اونایی که میخوان پز بدن می خوره من خودم نوت3 دارم خیلی هم ازش راضی ام انشاالله رئیس جمهور آمریکا هم گوشیه سامسونگ میخره.