خانهاخبار
معرفی اندروید پوشیدنی گوگل، تحولی جدید در دنیای گجت‌ها

معرفی اندروید پوشیدنی گوگل، تحولی جدید در دنیای گجت‌ها

سرانجام بعد از مدت‌ها حرف و حدیث و شایعات گوناگون، پیرامون نسخه پوشیدنی اندروید یا Android Wear امروز گوگل رسما خبر کار روی این سیستم‌عامل را تایید کرد.
۱۳۹۲/۱۲/۲۸

سرانجام بعد از مدت‌ها حرف و حدیث و شایعات گوناگون، پیرامون نسخه پوشیدنی اندروید یا Android Wear امروز گوگل رسما خبر کار روی این سیستم‌عامل را تایید کرد. 

 

به گزارش جی‌اس‌ام، گوگل ضمن تایید این خبر در وبلاگ رسمی خود افزود در حال تهیه یک نسخه از اندروید برای ابزارک‌های پوشیدنی است و در همین راستا مذاکراتی را با کمپانی‌های لوازم‌الکترونیکی و همینطور شرکت‌های معتبر و فعال در حوزه مد داشته تا نسخه‌ای ویژه از اندروید برای گجت‌های پوشیدنی به خصوص ساعت اندرویدی تولید نماید. 

 

Android Wear

 

اما اندروید پوشیدنی چه ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد ؟ 

 

  1. اطلاعات مورد نیاز شما در کنارتان هر زمان که اراده کنید.
    اندروید پوشیدنی تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را همان زمانی که از اون درخواست کنید به نمایش در می‌آورد. حجم عظیم اپلیکیشن‌های اندرویدی به شما کمک می‌کند از آخرین وضعیت دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی با خبر شده و پیام‌های دوستان خود را روی ساعت‌تان دریافت کنید. اخبار و نوتیفیکیشن‌ها را خیلی سریع متوجه شده و همیشه با ساعت خود آنلاین باشید 
  2. جواب‌های قاطع به سوال‌های شما 
    فقط کافی‌ست بگویید Ok Google تا اندروید پوشیدنی گوش به فرمان شما شود.  فرقی نمی‌کند چه سوالی از ساعت خود بپرسید. اینکه آواکادو چند کالری دارد یا اینکه زمان پرواز هواپیمای‌ مورد‌ نظر‌ شما چه ساعتی‌ست یا اینکه نتیجه بازی تیم مورد علاقه‌تان چند چند شده است، تنها کافیست بگویید اوکی گوگل و سوال خود را بپرسید مثل زمانی که از شخصی خاص سوالی را می‌پرسید. اندروید پوشیدنی مطمئنا پاسخ شما را خواهد داد. 
  3. توانایی ویژه در ثبت حرکات و سلامتی بدن شما 
    اگر ورزشکار هستید اندروید پوشیدنی یک گزینه فوق‌العاده برای شما محسوب می‌گردد. دیگر نه تنها با اندروید پوشیدنی ساعت ها و وعده‌های ورزشی خود را فراموش نمی‌کنید بلکه با ثبت حرکات و ورزش‌های شما می‌توانید میزان فعالیت ثبت شده خود را مشاهده کرده، از کالری سوخته شده با خبر شده و در نهایت همه این آمار را بر روی ساعت خود مشاهده نمایید.  فرقی نمی‌کند قدم بزنید، بدوید یا دوچرخه سواری کنید. همه حرکات شما زیر نظر اندروید پوشیدنی قرار دارد. 
  4. دستگاه‌های دیگر زیر نظر شما هستند 
    اندروید پوشیدنی به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات روی گوشی خود به طور کامل دسترسی داشته باشید. تنها کافیست بگویید Ok Google و برای مثال لیست موسیقی درون گوشی‌تان را پخش کنید یا اینکه فیلم مورد علاقه خود را روی تلویزیون‌تان مشاهده کنید. این‌ها تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های اندروید پوشیدنی است که دولوپرها به زودی به آن بال و پر بیشتری خواهند داد.

اگر شما دولوپر اندروید هستید می‌توانید از اینجا کارهایی که لازم است انجام دهید تا اپلیکیشن شما بر روی این نسخه از اندروید به خوبی اجرا شود، مشاهده کنید. شما می‌توانید وضعیت ارسال نوتیفیکیشن‌ها از اپلیکیشن به ساعت اندرویدی را مشاهده و بهینه کنید. گوگل این وعده را داده است که بسیاری از اپلیکیشن‌ها به همان خوبی که بر روی گوشی‌ها و نسخه اصلی اندروید فعال بوده‌اند بر روی نسخه پوشیدنی اندروید نیز فعال باشند. گوگل در حال مذاکره با کمپانی‌های نظیر Asus, HTC, LG, Motorola و Samsung بوده تا در نهایت تا اواخر این سال میلادی، محصولات گوناگونی با سیستم‌عامل Android Wear را شاهد باشیم.

شاید آینده از آن گجت‌های پوشیدنی باشد. بعد از معرفی گوگل‌گلس، حال انگار نوبت گوگل‌واچ است. به نظر شما گجت‌های پوشیدنی به مانند سایر گجت‌ها محبوب خواهند شد؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۶
ممنون از سایت خوبتون

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱
عجججججب چیز خفنیه.کاش واقعی بشه این

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
این است قدرت اندروید ...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اپل دلم برات میسوزه ... نفسهای آخرته.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
ok google