خانهاخبار
۵ طرح مفهومی جدید از iPhone 6

۵ طرح مفهومی جدید از iPhone 6

همیشه پیش از معرفی یک آی‌دیوایس، خصوصا آیفون، طراحان کانسپت و یا طرح‌های مفهومی به خلق طرح‌های ذهنی خود از این محصول می‌پردازند. در این پست به بررسی ۶ طرح مفهومی جدید از این محصول پرداخته ایم.
۱۳۹۲/۱۲/۲۴

همیشه پیش از معرفی یک آی‌دیوایس، خصوصا آیفون، طراحان کانسپت و یا طرح‌های مفهومی به خلق طرح‌های ذهنی خود از این محصول می‌پردازند. در این پست به بررسی ۵ طرح مفهومی جدید از این محصول پرداخته ایم. 

این طرح‌های مفهومی که تا پیش از این برای دیگر محصولات اپل نیز منتشر شده بود عموما با طرح‌هایی که در واقعیت شکل خواهند گرفت تفاوت‌های عمده‌ای دارند اما ایده‌های جذابی را در خود مطرح می‌کنند.

 

  1. طرح آیفون ایر 

    image

     

  2. طرح مفهومی آیفون ۶ شبیه به اچ تی سی 


    image

  3. طرحی مفهومی شبیه به آیفون ۴ باریک شده !

    image

     

  4. طرحی عجیب و احتمالا بعید از آیفون ۶

    image

     

  5. کانسپتی قدیمی از آیفون شیشه‌ای که هنوز تکنولوژی روز دنیا با آن فاصله دارد 
     

    image

 

حال باید دید آیا طرح واقعی آیفون ۶ هم شبیه به یکی از این طرح ها یا سایر طرح‌های مفهومی خواهد بود یا خیر؟ این در حالیست که اپل که تا پیش از این نشان داده مایل به یک تغییر بزرگ در طراحی آیفون نیست. 

 

منبع : AlltimeBuzz

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۵
هرکی طرفدار اپله بکوپه رو مثبت

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲
کمپانی اپل هر طوری طراحی کنه ما اپلیا دوسش داریم...

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۰
فکر نکنم تغییر خاصی تو طراحیش بده ،طبق روال گذشته فقط یه کم بزرگتر و باریکترش میکنه ، همین ... محصولات اپل درسته خیلی باکیفیتن ، ولی واقعا با این قیمتی که ایران میاد ارزش خرید ندارن

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۷
برادرمن اینا یه سری طرح مفهومیه که یه عده طراح علاقه مند طراحی کردن .وهیچ ربطی هم به کمپانی اپل ندارن .اینقدراعصاب خودتونو واسه چندتا گمانه زنی خوردنکنین.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ای بابا زیاد جو گیر نشین طبق روال گذشته همش طرح های عجیب و غریب میدن بیرون بعد میبینیم آیفون 5 از 4s فقط و فقط بزرگتر شده همین و فکر نکنم این روال تغییر کنه دیگه اپل ، اپل استیو جابز نیست دورانش سر اومده . تمام .