خانهاخبار
لوگوی نوروزی جی اس ام را شما طراحی کنید

لوگوی نوروزی جی اس ام را شما طراحی کنید

مسابقه طراحی لوگوی نوروزی
۱۳۹۲/۱۲/۲۴
سال گذشته در همین روزها مسابقه‌ای را با موضوع عکاسی از عید  نوروز برگزار کرد. این مسابقه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. امسال نیز در آخرین روزهای سال قصد داریم برای کاربران خلاق یک مسابقه نوروزی برگزار کنیم.
 
 
هدف این مسابقه، طراحی یک لوگوی نوروزی خلاقانه است و تصمیم گرفته لوگوی خود را متناسب با این روزها تغییر دهد. ما برای اینکار می‌خواهیم از کاربران خلاق کمک بگیریم.
 
 
کسانی که می‌خواهند در مسابقه شرکت کنند ابتدا باید لوگوی را که در ادامه خبر می‌بینید دانلود کرده و لوگو را مرتبط با نوروز طراحی و برای ما ارسال کنند.
 
 
لوگوی برگزیده در ایام نوروز، به عنوان لوگوی اصلی در سایت قرار خواهد گرفت. همچنین یک سال اشتراک رایگان مجلات کالایاب دیجیتال، کالایاب موبایل و کالایاب جامع موبایل نیز به عنوان هدیه از طرف به برنده اهدا خواهد شد.
 
 
علاقه مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند لوگو‌های خود را با فرمت PNG به نشانی norouz@gsmgroup.ir ارسال کنند.
 
 
برای شرکت در مسابقه حتما در ایمیل ارسالی، نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را قید کنید.مسابقه از امروز (24/12/92) تا چهارشنبه 12 بعدازظهر (28/12/92) برگزار خواهد شد.
 
 
لطفا، حتما نام و نام خانوادگی خود را در قسمت Subject بعد از کلمه لوگو بنویسید. مثال: Logo Ahmad Ahmadi
 
 
 
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۲
سلام خسته نباشيد_به نطر من اگه خواستين مسابقه اي برگذار كنيد موضوع آزاد بذاريد كه هركي هرچي دوس داره با ميل و سليقه ي خودش انجام بده اين بهترين ايده هست اينكه شما ميگيد بنظر من جالب نيست يهجوري اجباري حساب مياد كه حتما يا اين لوگيي كه شما انتخاب كردين طراحي بشه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۲
آقا این فایلی که شما برای دانلود گذاشتید که روش کار کنیم رو اصن نمیشه دانلود کرد ! لطفا فایل رو تصحیح کنید و لینک جدید جایگزین کنید مسابقه رو هم اگه تمدید کنید ممنون میشم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این که شما طراحی کردین که دیگه نمیشه روش طراحی کردو خلاقیت نشون داد !!!!! کاش دستو باز میذاشتید هر کی هر چی دوست داره طراحی کنه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حلا سونی زد هم نه ولی یه گوشی متوسط هم میدادید بهتر از اشتراک بود.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۵
ببخشید با کامپیوتر باید طراحی کرد یا با دست ؟؟؟ با دست +++ با کامپیوتر ----