خانهاخبار
مدیر عامل سامسونگ:منتظر گلکسی اس 5 پریمیوم ( Galaxy S5 premium ) نباشید

مدیر عامل سامسونگ:منتظر گلکسی اس 5 پریمیوم ( Galaxy S5 premium ) نباشید

مدیر عامل سامسونگ JK. Shin اعلام کرده که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای ارائه یک نسخه خاص از گلکسی اس 5 ندارد.
۱۳۹۲/۱۲/۲۴

شایعاتی که تا کنون شنیده‌ایم بر موضوع تاکید دارند که یک نسخه خاص از گلکسی اس 5 با بدنه آلومینیومی و فیلمبرداری 4K معرفی خواهد شد. چند روز قبل نیز در مورد یک گوشی سامسونگ به نام Galaxy F صحبت کردیم که بر طبق حدس و گمان‌ها می‌تواند نسخه جایگزین گلکسی اس 5 با بدنه فلزی باشد. می‌توانید خبر مربوط به این گوشی را از اینجا ببینید، اما به شما توصیه می‌کنیم که چندان امیدوار به دیدن این گوشی نباشید.

 

به گزارش جی اس ام، مدیر عامل سامسونگ JK. Shin اعلام کرده که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای ارائه یک نسخه خاص از گلکسی اس 5 ندارد.

 

اگر به مدیر عامل سامسونگ اعتماد کنیم گوشی Galaxy F یا همان گلکسی اس 5 با بدنه آلومینیومی تنها یک آروز برای هواداران سامسونگ بوده است. نظر شما چیست؟ آیا شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۷
با سلام خدمت دوستان من عاشق سامسونگم چون از همه لحاظ ازش راضی ام از اس 3 تا نوت 3 همه گوشیاشو داشتم . معتقدم که گوشی های دیگه به سامسونگ نمیرسه مثلا اپل که هم قیمتش بالاست و هم از لحاظ امکانات به سامسونگ نمیرسه و داره پوله برندشو میگیره وفقط باید باهاش جلو آینه وایسی و یه ذره ژست بگیری و عکس بندازی .من اچ تی سی هم داشتم بد نیست ولی به سامسونگ نمیرسه مثلا از نظر دوربین و کیفیت تصویر که خیلی برام مهم هستن اچ تی سی از سامسونگ عقب تره باید قبول کرد که سامسونگ از لحاظ کیفیت تصویر و دوربین و در کل بخش گرافیک حرف اول و میزنه و اما گوشی های سونی که سونی هم داشتم و معتقدم پول به سونی دادن اشتباه محضه امیدوارم گول ظاهر سونی رو نخورید چون فقط زیبایی داره گوشی های جون داری نیستن ولی میمونه فقط الجی که خیلی دوست دارم این گوشیرو هم تجربه کنم گوشی های خوب و با کیفیتی داره در آینده ای نه چندان دور اینو مطمینم که رقیب سرسختی برای سامسونگ میشه بین رقبا و منتظرم ببینم پرچمدار جدیدش G3 چه جور از آب در میاد تا بین اون و اس 5 پریمیوم یکی رو انتخاب کنم و یا شایدم تا رونمایی نوت 4 صبر کنم .

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تو فقط گیر دادی به حسگر اثر انگشت این همه کارایب دیگشو تمیگید فقط دلتون به ای حسگر خوشه وقتی که نوت3 رو روشن میکنم کیفت صفحه اش اونقدر زیاده که آدم دیونه میکنه اونوقت اپل تو ذوق میزنه من خودم با اپل کار کردن اثن سرگرم کننده نیست شما میگید سنسور اچ تی سی رو با اپل مقایسه میکنید اخه این قابلیت فقط یه تکنولوژی هست بحث مقایسه نیست میگم اچ تی سی هم همچین تکنولوژی رو داره

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حسگر اثر انگشت که اون هم دیگه تو همه ی گوشی ها هست

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دوست عزیز کاش با این اطلاعات کم نظر نمیدادید. شما که سنسور APPLE و HTC رو مثل هم میدونید معلوم میشه تا حالا هیچ کدومو دست نگرفتید.کاش وقتی چیزیو نمیدونستیم نظر نمیدادیم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اینا که که گفتی معایب بود . چون سنسورها به خوبی کار نمیکنن و گیر دارن. و او نایی که میگی با چشم و حرکت سر کار میکنه هم پر از ایراد است و در نور کم هم کار نمیکند. اصلا با سنسوراش حال نکردم.