خانهاخبار
چگونه سنسور نور آیفون را کالیبره کنیم ؟

چگونه سنسور نور آیفون را کالیبره کنیم ؟

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که با سنسور نور آیفون در iOS7 مشکل دارید باید بگوییم که تنها نیستید. سنسور نور در آیفون کمک می‌کند تا با تشخیص میزان نور محیط، نور صفحه نمایش شما تنظیم شده تا میزان مصرف باتری کاهش ‌یابد.
۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که با سنسور نور آیفون در iOS7 مشکل دارید باید بگوییم که تنها نیستید. سنسور نور در آیفون کمک می‌کند تا با تشخیص میزان نور محیط، نور صفحه نمایش شما تنظیم شده تا میزان مصرف باتری کاهش ‌یابد.

 
image
 
اما اخیرا گزارش‌های زیادی منتشر شده که این سنسور به خوبی عمل نمی‌کند و برای مثال در هوای آفتابی و روشن، نور صفحه نمایش بر روی حداکثر ممکن قرار نمی‌گیرد و در نتیجه کاربر صفحه نمایش را به خوبی نمی‌تواند مشاهده کند. برای حل این مشکل شما نیاز دارید تا صفحه نمایش خود را کالیبره کنید.
 
برای کالیبره کردن باید از مراحل زیر پیروی کنید:
 
۱- در ابتدا وارد منوی Setting شوید.
 
۲- گزینه Brightness & Wallpaper  را از منو تنظیمات انتخاب کرده و گزینه Auto-Brightness را غیرفعال کنید.
 
 
image
 
 
۳- وقتی در یک مکان تاریک هستید تنظیمات Brightness را روی کمترین حالت خود قرار دهید.
 
image
 
۴- در نهایت دکمه تنظیم اتوماتیک نور را روشن کرده و نور اتاق را به حالت عادی بازگردانید. شاهد این خواهید بود که نوار نور صفحه نمایش به صورت اتوماتیک افزایش پیدا می کند. 
 
۵ - در این مرحله دوباره با خاموش کردن نور اتاق و سپس خاموش کردن گزینه تنظیم اتوماتیک نور و در نهایت روشن کردن دوباره آن انجام دهید تا سنسور تشخیص نور گوشی شما کاملا کالیبره شود. 
 
ios7
 
 
سنسور نور یکی از بخش‌های مهم و ضروری آیفون محسوب می‌گردد که در صورت کالیبره نبودن نمی‌تواند وظیفه خود که بالابردن میزان کارایی صفحه نمایش است به خوبی اجرا کند. با طی این مراحل شما می‌توانید سنسور تنظیم نور را کالیبره کرده و با روشن کردن آن میزان مصرف باتری گوشی خود را کاهش دهید. 
 
 
منبع : Redmond Pie

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

Yasin

۱۴۰۱/۸/۲۵
منم همینم داداش روشی پیدا مردی خبر بده

مجتبی

۱۴۰۰/۲/۶
منم همین مشکل رو دارم ایا راه حلی واسش هست

گمنام

۱۳۹۹/۶/۱۵
کاری به برند ها ندارم اپل همه چیش خوبه فقطو فقط ی بدی که داره موقه ای ک بازی میکنی ی دفه نور صفحش خیلی کم میشه و میرینه به اعصاب دیگ نمیشه نورشو زیاد کرد باید صبر کنی تا خنک بشه دیگ مشکلی نداره فقط مشکل نور صفحه هست

محمد

۱۳۹۶/۴/۱۷
دوست عزیز اگر اپل هم گوشی از۱۰۰ هزار تومن داشت به بالا رکورد فروش سامسونگ که هیچی رکورد فروش کل برندهای اندروید به نصف فروش اپل هم نمیرسید بخدا بیشتر شما که این نظراتو میدید حتی چند دقیقه هم با اپل کار نکردید لطف کنید آمار الکی ندید گوشی های اندرویدی فقط رو کاغذ از اپل سرترن ولی تو عمل کرد نرم افزار سرعت کیفیت ساخت دوربین باطری عمر گوشی پشتیبانی بروزرسانی.... به گرد پای اپل نمیرسن بی خود نیست اپل با ارزش ترین برند دنیاست. حالا ایرادای هنگ روید رو نمیگم که همه میدونن از داغ کردن مثل ماهی تابه گرفته تا ترکیدن و آتیش گرفتن و پریدن حافظه...ووو موفق باشید

آيفون 6

۱۳۹۶/۱/۹
پول خريد داشتي آشغال نبود
پول نداري بخري چي ب دلت راه دادي
تو اصن ميدوني آيفون چيه ديونه؟
باو زر الكي نزن
هر وقت پول دار شدي آيفون رو بخر و محكم بزن تو ملاجت باز ميبيني ملاجت خرد ميشه و آيفون نه ??