خانهاخبار
با این حلقه انگشت خود را به عصای جادویی تبدیل کنید

با این حلقه انگشت خود را به عصای جادویی تبدیل کنید

این حلقه می‌تواند درب منزل شما را باز کند، قفل گوشی را باز کند، زمان را اعلام کند، به عنوان یک موس اشاره‌ای عمل کند و حتی نوتیفیکیشن‌هایی که برای گوشی شما آمده را نشان دهد.
۱۳۹۲/۱۲/۲۰

گجت‌های جدید در شکل حلقه که در انگشت قرار بگیرند در این روزها چیز خیلی عجیبی نیستند. این حلقه‌ای که امروز معرفی می‌کنیم کارهایی انجام خواهد داد که شاید برای شما عجیب نباشند اما به طور حتم مانند آن را ندیده‌اید. این حلقه می‌تواند درب منزل شما را باز کند، قفل گوشی را باز کند، زمان را اعلام کند، به عنوان یک موس اشاره‌ای عمل کند و حتی نوتیفیکیشن‌هایی که برای گوشی شما آمده را نشان دهد.

 

 

image

 

به گزارش جی اس ام، کمپانی کالیفرنیایی Logbar این حلقه را معرفی کرده که می‌تواند کارهایی بیشتر از دیگر گجت‌های پوشیدنی را انجام دهد.

 

نام این حلقه ساده است و به آن Ring گفته می‌شود و برای کنترل موبایل و وسایل منزل می‌تواند استفاده شود، اما شاید مهمترین کاری که می‌توانید با این حلقه انجام دهید این است که با حرکت دادن انگشت خودتان می‌توانید کلمه تایپ کنید. این حلقه با بلوتوث انرژی پایین به دستگاه شما متصل می‌شود و برای این طراحی شده که در انگشت اشاره کاربر قرار بگیرد و یک سنسور در بیرون آن برای اجرای فرامین تعبیه شده است.

 

image

 

با یک کنترل حرکتی ساده مانند بالا و پایین بردن انگشت شما می‌توانید صدای یک دستگاه که با انگشتر شما همگام شده است را کم و یا زیاد کنید در حالی که حرکات پیچیده تر می‌تواند کمک کند تا شما یک کلمه را بنویسید.

 

image

 

کاربران می‌توانند بنا بر سلیقه خودشان کنترل‌های حرکتی جدیدی را برای انگشتر تعریف کنند. این حلقه با سیستم عامل‌های iOS و اندروید سازگاری کامل دارد و شرکت سازنده این حلقه که Logbar نام دارد، سعی دارد تا یک بازار مخصوص برای برنامه‌هایی که با این حلقه کار می‌کنند راه اندازی کند.

 

در حال حاضر این حلقه ضد آب طراحی نشده اما Logbar وعده داده که بر روی این ویژگی نیز کار خواهد کرد. این حلقه توسط یک پایه نگهدارنده شارژ می‌شود و Logbar اعلام کرده که با یک بار شارژ می‌توان 1000 حرکت مختلف را با این حلقه انجام داد. این حلقه آزمایش خود را با آیفون، آی‌پد، اندروید، PC، گوگل گلس، ساعت‌های هوشمند، لوازم منزل هوشمند و سرویس‌های تحت وب مانند Evernote  و ... پس داده است.

 

image

 

قیمت این حلقه 145 دلار است و می‌توان با توجه به اندازه انگشت کاربر سفارش را انجام داد. شما هم دوست دارید این حلقه را داشته باشید یا تصور می‌کنید در حال حاضر این گجت‌ها هنوز به صورت کامل به بلوغ نرسیده‌اند؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۱
این جور که اینا دارن پبش میرن از تخیل ما زدن بالاتر.میترسم آخرش به جایی برسه که..................

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۰
آیا میشود بااین حلقه طرف مقابل را کنترل کرد که صدایش را کم کنه؟ ودروغ نگه!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۰
منم می خوام+++++++++

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۰
منم اینو فکر میکردم اما الان میگم تازه شروعشه و انگار تازه استارتشو زدن با این همه پیشرفت

m0261

۱۳۹۲/۱۲/۲۰
سلام بر همگی این حلقه جالبه ولی حالا حالاها جای پیشرفت داره و خواهد داشت ولی وسیله شگفت آوری میتونهدر آینده نزدیک باشه با کمی آپدیت شدن مثل ضد آب بودن کارایی بالا بردن