خانهاخبار
پیش بینی غلبه فروش تبلت‌ها بر لپ تاپ‌ها تا سال ۲۰۱۵

پیش بینی غلبه فروش تبلت‌ها بر لپ تاپ‌ها تا سال ۲۰۱۵

موسسه Statista اخیرا آماری منتشر کرده است که خبر از غلبه تبلت‌ها بر لپ تاپ‌ها تا سال ۲۰۱۵ می‌دهد.
۱۳۹۲/۱۲/۱۷
بازار تبلت‌ها هر روز در حال گسترش است و این روز‌ها شاهد این هستیم که اکثر افراد در کنار کامپیو‌تر خود، یک تبلت نیز دارند و شاید به زودی شاهد این باشیم که همانطور که لپ تاپ‌ها نقش کامپیوترهای رومیزی را کمرنگ کرد، تبلت‌ها نیز نقش لپ تاپ‌ها را کمرنگ کنند.
 
حمل و نقل آسان‌تر، مصرف باتری کمتر و تعدد اپلیکیشن‌های مختلف برای رفع نیازهای افراد از عواملی محسوب می‌گردد که سبب می‌شود تبلت‌ها هر روز محبوب‌تر از دیروز شوند. اما موسسه Statista اخیرا آماری منتشر کرده است که خبر از غلبه تبلت‌ها بر لپ تاپ‌ها تا سال ۲۰۱۵ می‌دهد. بر این اساس پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۱۴ اختلاف فروش تعداد تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها به ۳۵ میلیون برسد و در پایان سال ۲۰۱۵ این اختلاف ۷ میلیون به سمت تبلت‌ها سنگینی کند و تا پایان سال ۲۰۱۸ شاهد اختلاف چشم گیر میان تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها باشیم. آماری از این پیش بینی در زیر می‌توانید مشاهده کنید. 
 
فروش تبلت
 
آیا شما هم با این پیش بینی موافق هستید که روزی تبلت‌ها جایگزین لپ تاپ‌ها خواهند شد؟
 
منبع : Mashable

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
قابل توجه دوستمون که گفت اتومبیل جایگزین درشکه شده بله این اتفاق افتاده چون درشکه چه جای پیشرفتی داشت دوتا چرخ چوبی و اسب هیچ کدوم از این دو گزینه قابل توسعه نبودنند اما اتومبیل از هر لحاظی قابل توسعه هست هه تبلت وهم لب تاب قابل توسعه هست و اینو بدونید که اول همه چیز روی لب تاب قابل توسعه هست نه روی تبلت لب تاب وپیسی هردو از لحاظ رم وگرافیک هارد قابل توسعه هستند ولی تبلت فقط همون کانفیگ موقع خرید هست.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
درسته وشاید تبلت ها بتوانند جای لب تاپ ها رو بگیرن....واز لحاظ هزینه برای شرکت به صرفه تر باشد برای تولید.آن....... اما تبلت ها فقط برای کارهای روز مره خوب هستن تا به امروز.... اگر ماکروسافت و ایسوز بتوانند نرم افزارهای کاربردی و جامعه برای تبلت ها بسازند...یا شرکتهای نرم افزاری....میشه گفت که تبلت خیلی بهتر از لبتاب هست.... مثلا نرم افزارهای حسابداری که بیشترین مصرف در جامعه داره.... و نرم افزارهای ساختمانی و غیره.....

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
بله باید متاسفان خدمتتون عرض کنم که این پیشبینی در حال وقوع هست چه بخوایم و چه نخوایم....من این پیشبینی رو 2سال پیش کردم!! با دوستانی که میگن هیچ وقت تب ها چای لپ تاب رو نمیگیره موافق هستم اما برای یه مدت کوتاه چند ساله آره... و اما فراموش نکنیم که بخش کوچکی از بازار مصرف کننده فقط برنامه نویس و کامپیوتری و... هستند و بخش اعظم اون مردم عادی که شاید سر رشته ای از کامپیوتر ندارند و برای چک میل و سرگرمی سراغ لپ تاپ میرفتن الان به سمت تب ها روانه شدن (بچه های کامپیتری بر خلاف مردم عادی بعد از یک دوره ی 5~10 ساله سراغ سیستم جدید میرن!!) که دلیلش هم ساده هست! یکی اینکه مصرف باتری کمتر و شارژ اسانتر از لب تاپ ها هم توی مرور اینترنت و هم تماشای فیلم و گوش دادن آهنگ و بازی!! و دوم اینکه سبک تر و قابل حمل تر از لب تاپ ها هستن!!! و هر روز هم کارایی و ... بهبود پیدا میکن و همچنین سرعت پردازش هم بالاتر میره!! پس کسی که لب تاپ واسه ی تماشای فیلم و یا بازی و یا چک میل و کارای روزمره از این قبیل بخواد گزینه ی 100% بهتر تبلت ها هست نه پی سی و نه لب تاپ!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
50درصد حرفت درسته نه همش ......... ولی بهتره تبلت جایگزین شه البته با سیستم عامل ویندوز نه ویندوز rt :)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
چرتو پرته هیچوقت یه تبلت به قدرت لپ تاب نمیرسه