خانهاخبار
تلاش سامسونگ برای افزایش عمرباتری در Galaxy S5

تلاش سامسونگ برای افزایش عمرباتری در Galaxy S5

سازندگان گوشی های هوشمند همواره در تلاش برای رقابت با یکدیگر هستند.یکی از پررقابت ترین موارد افزایش عمر باتری بدون زیاد شدن بیش از اندازه ی وزن گوشی است. سامسونگ در معرفی گلکسی جدید خود اعلام کرده galaxy s5 نه تنها دارای باتری بزرگتر از گوشی های قبلی سامسونگ است بلکه از تکنولوژی نرم افزاری جدید سامسونگ یعنی Lucid Xtend نیز برای بهبود عمر باتری بهره برده است.
۱۳۹۲/۱۲/۱۴
سازندگان گوشی‏‌های هوشمند همواره در تلاش برای رقابت با یکدیگر هستند. یکی از پررقابت‏‌ترین موارد افزایش عمر باتری بدون زیاد شدن بیش از اندازه‏ وزن گوشی است. 
 
 
سامسونگ در معرفی گلکسی جدید خود اعلام کرده galaxy s5 نه تنها دارای باتری بزرگ‌تر از گوشی‌های قبلی سامسونگ است، بلکه از تکنولوژی نرم ‏افزاری جدید سامسونگ یعنی Lucid Xtend نیز برای بهبود عمر باتری بهره برده است. 
 
 
 
نرم ‏افزار Lucid Xtend از سه بخش مجزای NavXtend، GameXtend  و WebXtend تشکیل شده است. 
 
 
تلاش سامسونگ برای افزایش عمرباتری در Galaxy S5
 
 
تمرکز NavXtend بر روی مصرف باتری هنگام کار با GPS و برنامه‏‌های ناوبری است. از آنجا که معمولا در این برنامه‌‏ها GPU با سرعت زیادی کار می‌کند و باعث بالا رفتن بسیار زیاد مصرف باتری می‌شود، NavXtend با مدیریت هوشمندانه پردازنده‏ گرافیکی مصرف باتری را تا ۲۵% کاهش می‌دهد. 
 
 
WebXtend در مواقع وب گردی و GameXtend در هنگام بازی کردن نیز تکنیک مشابهی را انجام می‌‏دهند. 
 
 
تلاش سامسونگ برای افزایش عمرباتری در Galaxy S5
 
 
ناگفته نماند مزایای Lucid Xtend به وسیله ویژگی Ultra Power Saving Mode سامسونگ که باعث می‌شود صفحه تلفن به صورت سیاه و سفید نمایش داده شود ارتقا پیدا کرده است به طوری که چندین ساعت استفاده بیشتر حتی در زمانی که گوشی شما شارژ بسیار کمی دارد رابرای شما به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب دیگر مجبور نیستید تمام روز و شب را در کنار پریز برق و سیم شارژری که در اطرافتان پیچیده شده بگذرانید.

 

منبع: sammobile - digitaltrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۲
سلام : من چند هفته ای هست که این گوشی رو خریدم از همچی اون راضیم تنها ایرادی که داره اینه که باطریش دیر شارژمیشه و زود هم داغ میکنه . نمیدونم راه حلی داره یا خیر ممون میشم راهنمای کنید. متشکرم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
من طرفدار پرو پاقرص سامسونگ بودم ولی از وقتی سامسونگ سامسونگ اپ رو واسه ایرانیا با این همه فروش گوشی تو ایران تحریم کرد نظرم نسبت به این کمپانی عوض شد چون میبینم زیاد ارزشی واسه مشتری هاش قائل نیست از طرفی پشتیبانی از محصولاتش نسبت به کمپانی های دیگه به شدت ضعیفه آپدیت های اندروید واسه گوشیهاش با تاخیر چند ماهه و چند ساله عرضه میشه و رو بعضی از گوشی ها اصلا آپدیتی در کار نیست این نشون میده که سامسونگ مشتری مدار نیست بر عکس بقیه کمپانیها مثل سونی اچ تی سی و حتی اپل که محصول امریکاست ولی اپ استورش واسه ایران بازه و به موقه آپدیتشون در دسترسه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۷
یه سوال ....این برنامه با ارتقاء ورژن آندروید روی بقیه گوشی ها هم قابل نصبه یا فقط برای s5 isja????

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۶
واقعا برا مردم متاسفم ، همون بهتر با اين بدنه كار كنيد ،زد ابي برا ما سوني ها خاطرس ،با كبي زدنتونم از apple خودشون رو خراب كردن ،متاسفم ،،،

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۶
موافقم