خانهاخبار
سه تصویر تبلیغاتی برای مراسم نوکیا منتشر شد

سه تصویر تبلیغاتی برای مراسم نوکیا منتشر شد

نوکیا X که نام احتمالی این گوشی خواهد بود در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۱۱/۳۰

حتما با اطلاع رسانی که انجام داده‌ایم تا کنون متوجه شده‌اید که نوکیا در نمایشگاه MWC2014 قصد معرفی یک گوشی و شاید بیشتر از یک گوشی را دارد.

 

به گزارش جی اس ام، امروز نوکیا سه عکس تبلیغاتی منتشر کرده که جزئیاتی از مراسم این شرکت را نشان می‌دهد.

 

در عکس اول دو میمون نشان داده شده اند که یکی از آن‌ها بالای درخت ایستاده و دیگری در پایین درخت قرار دارد. با نمایش این دو میمون دو نظریه به وجود می‌آید، اول اینکه نوکیا می‌خواهد اعلام کند قصد معرفی دو گوشی موبایل را دارد و دوم اینکه احتمال معرفی یک گوشی دو سیم کارته وجود دارد.

 

image

 

عکس دوم همان درخت را در حالی نشان می‌دهد که در قسمت ریشه آن زنجیره DNA قرار دارد و در این زنچیره حرف X به رنگ سبز نشان داده می‌شود. این موضوع نشان دهنده این است که نام گوشی جدید نوکیا X خواهد بود.

 

image

 

در عکس آخر که شبیه به نقشه گنج است، باز هم حرف X به خوبی خود را نشان می‌دهد، این نقشه چیز خاصی را نشان نمی‌دهد و تنها چیزی که به خوبی در آن نشان داده می‌شود ساعت و روز برگزاری مراسم است.

 

image

 

ما تمام اخبار این نمایشگاه را برای شما منتشر خواهیم کرد، با همراه باشید تا با هم ببینیم نوکیا و دیگر کمپانی‌ها چه محصولاتی را به دنیای موبایل وارد خواهند کرد و چه سورپرایزهایی برای ما دارند.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۳
ای گفتی بخدا

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲
"باتوجه به عكس ها.ميموني كه لباس برتن داره روي درخته وميمونه واقعي كه بايد روي درخت باشه ولي نيست مغمون وبهت زده است روي زمين"كه ميتونه اشاره اي باشه به سايربرندها" اماخوددرخت سه نوع برگ داره برگ سبزروشن اون ازهمه سهم بيشتري روداره كه اين برميگرده به ريشه ياژنوم اون كه ازنماد"X"سبزگرفته شده ورازنوكياهست.برگ هاهم ميتونه اشاره به سهم شركت از فروش جهاني اون باشه.به هرحال امسال نوكيا قويترازهرسالي براي رقابت بميدان اومده پرچم نوكيااااااااااااااااا بالاست....

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲
به نظر من میمون نشانه سرعت و زیرکی بالاست ، توالی دی ان آ هم نشانه ی تغییری در ویندوز فون هست.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
just & only nokia nokia khase chon me3 android hamegir nis va faghat b ye edeye khas taalogh dare harkasi nokia nadare chon vaghean estesnayi hast

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
بچه ها لومیا 520 یا اکس بریا سولا