خانهاخبار
شنیده‌های جی اس ام؛ شایعه حضور رسمی اپل در ایران

شنیده‌های جی اس ام؛ شایعه حضور رسمی اپل در ایران

شنیده‌ها از نمایندگان و شرکت‌های موبایلی فعال در ایران این پیش بینی را که اپل به صورت رسمی به ایران می‌آید، تقویت کرده است.
۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مدتی است در میان اهالی موبایل ایران، این شایعه که اپل با یک نماینده رسمی پا به بازارهای ایران می‌گذارد، شنیده می‌شود. هر چند هیچ کدام از فعالان حوزه موبایل به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده‌اند اما چند وارد کننده بزرگ و نماینده رسمی دیگر محصولات موبایل در ایران ادعا می‌کنند با اپل وارد مذاکره شده‌اند و به زودی نخستین نمایندگی کاملا رسمی این محصولات را در ایران افتتاح خواهند کرد.
 
 
البته این ادعاها هیچ گاه به صورت کامل تایید نشده‌اند و ما نیز منتظریم تا ببینیم بالاخره طلسم حضور رسمی یکی از بزرگترین شرکت‌های موبایل جهان در ایران شکسته می‌شود؟
 
 
این شایعات وقتی جدی‌تر می‌شود که اپل به تازگی اعلام کرده بود می‌تواند خدمات سخت افزاری و نرم افزاری خود را به ایران نیز ارائه دهد و این دست خدمات از لیست تحریم‌ها خارج شده است.
 
 
image
 
 
اتفاقی که برای گوگل نیز افتاد و در قدم اول، ایران را به لیست بازارهای رسمی اپلیکیشن‌های خود اضافه کرد.
 
 
باید دید با وجود این شرایط جدید، این ادعاها تا چه حد واقعی است و آیا طرفداران اپل می‌توانند در تهران به یک فروشگاه رسمی فروش محصولات اپل بروند و از خدمات دست اول این شرکت استفاده کنند؟
 
 
نظر شما چیست؟ آیا شما در صورت به حقیقت پیوستن حضور اپل در ایران، از خدمات آن استفاده خواهید کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (91 نظر)

حامد

۱۳۹۵/۲/۶
اون که دروغ بود و غیر رسمی بودش

مهمان

۱۳۹۳/۳/۵
سلام .تنها شرکتی که در ایران خدمات خوب برای محصولات اپل ارائه میدهد مه تل است.

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۵
اونوقت ایفون اپراتوری ( قراردادی )هم میفروشن

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۳
سلام شرکتی که نمایندگی رسمی اپل رو گرفته اسمش هست وقایع گستر فارس هم اکنون در حال راه اندازی مکان شرکت و فروشگاهش هست آدرسش هم بزرگراه کردستان تقاطع ملاصدرا هست که دوستان میتونن برن و از نزدیک ببینن

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۳
برو بابا