خانهاخبار
رتبه اول فروش گوشی موبایل در چین متعلق به کدام کمپانی است؟

رتبه اول فروش گوشی موبایل در چین متعلق به کدام کمپانی است؟

چین بزرگترین بازار فروش موبایل را دارد و موفقیت در این بازار برای هر کدام از کمپانی‌ها می‌تواند سود خوبی را برای آن‌ها تضمین کند.
۱۳۹۲/۱۱/۲۳

در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳ فروش گوشی موبایل در چین چیزی در حدود 21.9 درصد افزایش داشته است اما رشد سالانه با کاهشی که داشته به 15.9 درصد رسیده و این نشان دهنده اشباع شدن بازار چین است، با این وجود چین بزرگترین بازار موبایل در دنیا را دارد و هر کمپانی که بتواند این بازار را به چنگ آورد پیروزی بزرگی را برای خود رقم زده است.

 

به گزارش جی اس ام، در سال 2013 این بازار در تسخیر سامسونگ بوده و توانسته رتبه اول فروش در چین را به خود تعلق دهد. در رتبه‌های بعدی یعنی 2 تا 4 به ترتیب کمپانی‌های لنوو، هوآوی و کول پد قرار داشتند.

 

اما اپل با آیفون خودش کجاست؟ اپل توانسته رتبه پنجم را به دست آورد که دور از انتظار ظاهر شده است و این امر نیز به دلیل ورود با تاخیر آیفون 5s به این بازار بزرگ است.

 

image

 

جدا از این رقابت نزدیک و سخت و جدا از اشباع شدن این بازار، انتظارها بر این است که در سه ماهه اول 2014 تعداد 100 میلیون گوشی موبایل در چین به فروش برسد که این امر به علت تعطیلات کریسمس و فروش آنلاین موبایل خواهد بود.

 

منبع: Digitimes

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
من هم ایفون دارم هم گلکسی اما بی تعصب بگم ا‍‍پل از سامسونگ برتر

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
اگه به برنامه باشه من نوکیا لومیا ۵۲۰دارم رم ۵۱۲تا 15 برنامه با هم باز گذاشتم اجرا کردم یه آخ نگفت فیلم ۱۰۸۰باهاش میبینم حالا چه برسه به لومیا 1520 سلطانه اپل و سامسونگه با ویندوز 8.1اگه بیاد دیگه جایی واسه صحبت نیست باوووو

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
آفرين چي گفتي likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
معلومه !! آلمینیوم، اصلا جای پرسش نداشت !

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۹
عزیزان برفرض که اپل بهترین گوشی دنیا انقد گرونه که کمتر کسی توان خرید داره ولی سامسونگ برای تمام بودجه ها گوشی روانه بازار کرده....