خانهاخبار
حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 در داخل صفحه نمایش آن خواهد بود

حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 در داخل صفحه نمایش آن خواهد بود

حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 در گوشه صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۲/۱۱/۲۳

پیش از این گفته بودیم که احتمال وجود حسگر اثر انگشت در گوشی گلکسی اس 5 وجود دارد و همچنین اعلام کردیم که این حسگر به احتمال زیاد در داخل صفحه نمایش خواهد بود (بر خلاف آیفون که این حسگر تنها در دکمه آن وجود دارد)، اما امروز خبری متفاوت را شنیدیم.

 

به گزارش جی اس ام، به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت گلکسی اس 5 تنها در یک نقطه از صفحه نمایش یعنی در گوشه پایین سمت راست و یا سمت چپ بر روی صفحه نمایش قرار خواهد داشت.

 

تفاوت این حسگر با آیفون در این است که این حسگر در داخل صفحه نمایش قرار گرفته است، درست مانند تعدادی از برنامه‌هایی که در گوگل پلی دیده‌ایم و تنها جنبه سرگرمی داشتند. "سامسونگ به علت اینکه قرار دادن حسگر اثر انگشت در تمام صفحه قیمت گوشی را بسیار گران خواهد کرد تصمیم گرفته تا این حسگر را تنها در یک منطقه خاص از صفحه نمایش بگنجاند" این جمله‌ای است که منبع خبر آن را اعلام کرده است.

 

منبع خبری همچنین اشاره می‌کند که در گلکسی اس 5 دیگر شاهد هیچ دکمه فیزیکی نخواهیم بود و در ضمن طراحی گوشی با 4 نسل قبلی تفاوت زیادی خواهد داشت و همچنین کلیدهای لمسی پایین گوشی سامسونگ به داخل صفحه نمایش منتقل شده‌اند (مانند گوشی‌های نکسوس).

 

image

 

منبع خبری اظهار کرده که شنیده‌هایش حاکی از این موضوع هستند که صفحه نمایش این گوشی لبه‌های بسیار نازکی خواهد داشت و فاصله صفحه نمایش با لبه‌های گوشی بسیار کم شده است، اما این موضوع دلیل بر این نیست که هیچ قابی اطراف صفحه نمایش نباشد و هنوز یک فریم در اطراف صفحه نمایش وجود دارد اما این فریم بسیار بسیار نازک خواهد بود. این موضوع باعث خواهد شد که صفحه نمایش بزرگ 5.25 اینچی گلکسی اس 5 در همان قاب گلکسی اس 4 جای بگیرد و اندازه گوشی تغییری نکند.

 

سامسونگ به احتمال قوی در روز 5 اسفند این گوشی را در مراسمی در نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد، نظر شما در مورد این حسگر اثر انگشت و دیگر مشخصات گلکسی اس 5 چیست؟

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (146 نظر)

morteza

۱۳۹۵/۱/۵
من فکر می کنم که سنسور در زیر دکمه بزرگ قرار دارد

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۳
خوبه دو خط پایین تر بحث سر اینه گوشی های سامسونگ خیلی داغ میکنن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
درسته پلاستیکه ولی همین موضوع باعث میشه که مثل عایق عمل کنه و گرما ی کمتری رو منتقل میکنه بر عکس بقیه گوشی ها

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
dagh shodanesh moshkeli nist age samsung dagh kone apple ham hang mikone

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۹
مگه صفحه نمایش ایفون ارزونه. خواهشا حرفایی نزنید که آدم خندش بگیره مگه گوشی میخری که بهش ضربه بزنی یا صفحش رو بشکونی. ای خدااااااا