خانهاخبار
تیزر جدید سامسونگ برای مراسم روز 5 اسفند و معرفی آخرین پرچمدار این شرکت

تیزر جدید سامسونگ برای مراسم روز 5 اسفند و معرفی آخرین پرچمدار این شرکت

این تیزر جدید نشان می دهد که در این پرچمدار جدید شاهد طراحی جدید در آیکون‌ها خواهیم بود.
۱۳۹۲/۱۱/۲۳

طبق خبری که داده بودیم و سامسونگ دعوتنامه‌های خود را ارسال کرده بود می‌دانیم که در روز 5 اسفند این کمپانی می‌خواهد از جدیدترین پرچمدار خودش که گلکسی اس 5 نام دارد پرده برداری کند.

 

به گزارش جی اس ام، امروز این کمپانی در یکی از صفحه‌های اجتماعی خودش با انتشار تیزری به ما یادآوری کرده قصد معرفی چه محصولی را خواهد داشت. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این تیزر شامل تعدادی از آیکون‌های اپلیکیشن‌های مخصوص سامسونگ است که باید در گلکسی اس 5 وجود داشته باشند.

 

همانطور که در عکس به خوبی مشخص است آیکون‌ برنامه‌ها با آنچه که در گوشی‌های سامسونگ و در رابط کاربری تاچ ویز می‌بینیم کاملا متفاوت هستند. در این تیزر آیکون‌ها تخت هستند و شباهت زیادی به آیکون برنامه‌ها در iOS7 و یا شاید برنامه Google Plus دارند.

 

دو نظریه در این زمینه از دیگر نظریه‌ها محتمل تر هستند اول اینکه سامسونگ گل سر سبد خود را که گلکسی اس 5 خواهد بود با نسخه جدیدی از رابط کاربری تاچ ویز ارائه خواهد کرد و دوم اینکه اصلا شاهد معرفی گلکسی اس 5 نخواهیم بود و یک پرچمدار جدید با سیستم عامل تیزن را خواهیم دید.

 

image

 

نظر شما چیست و شما کدام نظریه را دوست دارید؟ خوشبختانه برای اثبات این نظریه‌ها زمان زیادی لازم نداریم و اگر تا 5 اسفند صبر کنیم به قصد سامسونگ پی خواهیم برد.

 

منبع: .pocket-lint

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۸
میشه لطفا تحقیق کنید و بگید پردازنده گوشی های اپل و کدوم شرکت تولید میکونه ؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۸
عزیزم خوده سامسونگ پردازنده 64 بیتی اپل ساخته .

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقا حرف حق و درست رو ايشون دارن ميزنن اپل اول برو واسه موبايلات بولوتوث بزار

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شمايي كه ميگي موبايل هاي سامسونگ خيلي سنسور دارن و اپل هيچي نداره ، كدوم گوشي سامسونگ پردازنده ٦٤ بيتي داره ؟؟؟؟؟؟ بگو ديگه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۷
سلام به تمام دوستان من فرشید هستم دیوانه کمپانی سامسونگ هستم اگر من میخواستم گوشی گلگسی اس 5 را معرفی کنم چنین مشخصاتی میدادم که کمپانی اپل که هیچ هیچ کمپانی به گرد پام نرسه سی پیو 8 هسته ای --رم 4 ---صفحه نمایش سوپر امولد 5.5اینچ--دوربین 20.7مگاپیکسل ---اندروید 4.4--فناوری اثر انگشت و ضد اب بودن گوشی نسل 4g--انواع سنسور ها سنسور تشخیص مردمک چشم--دوربین جلو 5مگاپیکسل--باتری 4000امپر---فناوری nfc--و..... هیچ گوشی به گرد پاش نمیرسه هیچ کمپانی