خانهاخبار
نسخه قرمز رنگ نکسوس 5 ارائه شد

نسخه قرمز رنگ نکسوس 5 ارائه شد

رنگ زرد نکسوس 5 نیز در راه است.
۱۳۹۲/۱۱/۱۶

گوشی نکسوس 5 با همکاری ال جی  و گوگل در حدود 2 ماه پیش به بازار عرضه شد این گوشی در زمان ارائه در رنگ‌های سفید و مشکی ارائه شد، اما این دو کمپانی می‌خواهند تمام سلایق را در نظر بگیرند.

 

به گزارش جی اس ام، به صورت رسمی این گوشی در رنگ قرمز در فروشگاه گوگل پلی برای فروش موجود شده است و جالب اینجاست که این رنگ قیمتی گرانتر از رنگ‌های دیگر ندارد و با همان قیمت 349 دلار برای مدل 16 گیگابایت و قیمت 399 دلار برای مدل 32 گیگابایت فروخته می‌شود.

 

image

 

کسانی که از طریق سایت این سفارش را انجام دهند در طول مدت 1 یا 2 روز این گوشی را دریافت خواهند کرد. این گوشی به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 800، رم 2 گیگابایتی و دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است. از ویژگی‌های متفاوت این گوشی مجهز بودن به اندروید 4.4 در زمان ارائه و دریافت اولین بروزرسانی‌های اندروید زودتر از تمام گوشی‌های دنیا است.

 

هنوز شایعاتی وجود دارند که نسخه زرد رنگ این گوشی نیز به زودی ارائه خواهد شد، اگر این اتفاق رخ دهد به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
من کلا آیفون دارم وفقط اپل رو قبول دارم اما به عنوان گوشی دوم این گوشی رو خیلی دوست دارم.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
شمایی که میگی پول نداری نرو اپل بگیر، مگه 5s با note 3 یاz1 یا بقیه ی گوشی های اندرویدی چقدر تفاوت قیمت داره.حدود 400 تومن.اونوقت چقدر از لحاظ امکانات اپل پایین تره.حداقلش تو ایران خریدن اپل مسخرست.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
خدایی پیشگام تو تنوع رنگ رو نوکیا قول سابق گوشیای جهان انجام داد! تو طراحی حرف اول ! برید گوشیای قدیمیشو نگاه کنید! ببینید چطور زده کشویی مکانیزم از بغل کشویی و از بالا! درب باز شو ! و... البته ال جی هم گوشیای خوبی زده! که من هم عاشقه این نکسوس 5 شم!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
برو بابا پول نداری چرت و پرت نگو همانا قشنگ ترین اپله

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
درسته که اپل همه گوشیاش مثل همه و سامسونگ شکلاشون متفاوته ولی لطفا شما یه گوشی خوشکل و ظریف که سامسونگ ساخته رو نام ببرین همه گوشیاش شبیه کتلته یا حتی گوشیای سونی با اینکه ظاهرشون نسبتا قشنگه ولی همشون عین همن