خانهاخبار
مراسم سامسونگ در روز 5 اسفند برگزار خواهد شد؛معرفی گلکسی اس 5

مراسم سامسونگ در روز 5 اسفند برگزار خواهد شد؛معرفی گلکسی اس 5

این محصول به طور حتم گلکسی اس 5 خواهد بود.
۱۳۹۲/۱۱/۱۵

برای آشنا شدن با  پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ آماده هستید؟ شایعات زیادی در مورد زمان معرفی گلکسی اس 5 شنیده بودیم اما امروز سامسونگ به تمام این شایعات رنگ و بویی تازه بخشید و همه را از زمان معرفی آخرین پرچمدار خودش آگاه کرد.

 

به گزارش جی اس ام، سامسونگ اعلام کرده که در روز دوشنبه 24 فوریه (5 اسفند) در بارسلون مراسمی را برگزار خواهد کرد. به طور مستقیم در مورد اینکه چه محصولی در این مراسم معرفی خواهد شد صحبت نشده اما از عدد 5‌ ای که در قسمت بالای دعوتنامه مشاهده می‌شود به خوبی می‌توان متوجه شد که در این مراسم چه محصولی را خواهیم دید.

 

ما این مراسم را به صورت زنده پوشش خبری خواهیم داد، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که نسل پنجم خانواده گلکسی اس سامسونگ چگونه خواهد بود و چه ویژگی‌های مثبتی خواهد داشت با همراه باشید.

 

image

 

منبع: SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (62 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
بالاخره ما که نفهمیدیم 4 اسفند یک روز قبل از نمایشگاه بارسلون معرفی میشه یا 5اسفند همزمان با نمایشگاه بارسلون ؟؟ لطفا هرکی میدونه جواب بده ++ 5 اسفند---4اسفند>

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۴
سامسنگ شرکت خوبیه ولی فقط برای ساخت یخچال و لباسشویی... فقط و فقط اپل برای همیشه...

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۴
Iphone

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۳
عزیزای دل برادر هسته زیاد بودن سرعتو پایین نمیاره بلکه در شرایطی که cpu زیاد درگیره به کمکش میره در ضمن همه هم با هم کار نمیکنن عزیز. اگه سرعت گوشی های اپل هم با سخت افزار ناچیز زیاده بخاطر سیستم عاملشه که از پایه و اساس برای گوشی های لمسی نوشته شده ولی اندروید یا به غلط( آندروید) در ابتدا برای گوشی های دکمه دار ساخته شده بود اگه نمیدونید بدونید. اگر اپل سیستم عامل اندروید رو داشت برای یه تماس ساده 5 دقیقه زمان میبرد با این سخت افزارش البته ترکیدن و خمیده شدنو حذف گوگل مپ و غیره رو نادیده میگیریم. برید ز خدا بترسید.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۲
مسلما جلو سامسونگ از همه نظر کم آوردین که به بدنه ش گیر میدین، سخت افزار اپلتون رو سامسونگ میزنه اونوقت پزشو شما میدین؟!تو بازار فروش که عقب افتادین با بهانه های مسخره پتنت و ... پول باج میگیرین، بجای این کارا برین خلاقیت به خرج بدین شاید تو بازار موندین! تم فلت رو که از ویندوز کپی کردین به اسم آی او اس هفت حالا هم فک میکنین آخر دیوایسین!! نه سی پی یو قدرتمند نه فضای قابل ارتقا نه باتری قابل تعویض، انفجار انتحاری باتری آیفونهاتون هم که به کنار، تا دو سال دیگه باید با گوشیهاتون خداحافظی کنین، امیدوارم پولاتونو جمع کنید تا بتونین پرچمدارهای آینده سامسونگ رو بخرین