خانهاخبار
اپل می‌خواهد از روشی متفاوت برای شارژ ساعت iWatch استفاده کند

اپل می‌خواهد از روشی متفاوت برای شارژ ساعت iWatch استفاده کند

۱۳۹۲/۱۱/۱۴

در مورد ساعت اپل شایعات زیادی وجود دارد و خیلی‌ها منتظر این محصول متفاوت هستند. امروز خبری در مورد باتری این محصول منتشر شده که بیشتر از همه یک شایعه به حساب می‌آید.

 

به گزارش جی اس ام، نیویورک تایمز اعلام کرده که اپل مشغول آزمایش روش‌های مختلف شارژ باتری برای ساعت خودش است تا بتواند بر عمر کم باتری که در این محصولات از اهمیت زیادی برخوردازند غلبه کند.

 

نیویورک تایمز اشاره می کند که یکی از راه‌هایی که اپل آزمایش کرده شارژ بدون سیم باتری توسط رساناهای آهن ربایی است، البته این تکنولوژی هیچ ارتباطی با تکنولوژی نوکیا که در آن از صفحات رسانا برای شارژ بدون سیم استفاده می‌شود ندارد.

 

یکی دیگر از روش‌های ممکن که اپل در حال آزمایش آن است، شارژ ساعت توسط نور خورشید است، گفته می‌شود که اپل اضافه کردن یک لایه منحنی بر روی صفحه نمایش برای شارژ کردن ساعت در طول روز را آزمایش کرده است. نیویورک تایمز اشاره کرده که اپل در ماه جولای یک پتنت را برای باتری‌های منحنی ثبت کرد که می‌تواند با صفحه نمایش‌های منحنی‌ مجهز به شارژر خورشیدی همخوانی داشته باشد.

 

image

 

مورد دیگری که اپل آن را آزمایش کرده شارژ دستگاه با استفاده از حرکت است، یعنی زمانی که دست کاربر حرکت می‌کند باتری ساعت شارژ شود که این پتنت در سال 2009 به ثبت رسیده است.

 

ما هم مانند شما منتظر هستیم تا اپل بر مشکلاتی مانند صفحه نمایش، باتری خمیده و شاید مشکلات دیگری که ما آن‌ها را نمی‌دانیم غلبه کند و یک ساعت خاص و انقلابی را روانه بازار کند.

 

منبع: thenextweb

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۰
اتفاقا در اشتباهی دوست من ایپد داره و چند هفته یه بار براش اپدیت سیستم عامل میاد که در عرض دو دیقه تموم میشه اما خودم اس3 دارم که الان اندرویدش مشکل داره که حالا حالا ها قرار نیس براش اپدیت بیاد

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۰
دورود.اون دوستی که میگه آیفون همش حرفه باید بدونه که ساعت آیفون به بازار میاد و اون کیبورد لیزری که میگی فقط چند تا فیلم تبلیغاتی بود که آیفون نون رو تایید نکرد و به دست اشخاص نامشخصی ساخته شده.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
این شرکت اپل همش حرفه بخدا په یادتون رفت کیبورد لیزریش که گفتن رو اپل5 هست په کووووو بغیشم حرفن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۵
با ورود این ساعت به بازارجهانی سامسونگ رسما باید بره همون کولرگازی و یخچالشو بسازه....ضمنا به اون شیرین عقلی که نوشته بود هرکی اینوبخره میخواد باهاش پزبده باید بگم شما فک کردین براچی تو ایران اکثرا سام پلاس دارن؟فقط برا اینکه گوشیاش خیلی بزرگن مثلا دوستم میخواست سامسونگ بخره من یکی ازگوشیای سونی رو بهش معرفی کردم که خداییش خیلی بهتر بود ولی قبول نکرد وقتی دلیلشو پرسیدم گف اون صفحش کوچیکه(4.5 اینچ) من یه گوشی میخوام که همه تو دستم ببیننش عقده ای ان دیگه میخوان همه بهشون توجه کنن و با انگشت نشونشون بدن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۵
درسته اپل بسیار باکیفیت است ولی درایران فقط و فقط آندروید است که به داد ما میرسه نه ios