خانهاخبار
بروزرسانی 4.4 کیت‌کت برای گوشی‌ HTC One ارائه شد

بروزرسانی 4.4 کیت‌کت برای گوشی‌ HTC One ارائه شد

۱۳۹۲/۱۱/۹

اچ تی سی وعده داده بود که در اواخر ماه ژانویه بروزرسانی 4.4 را برای گوشی HTC One ارائه کند و به نظر می‌آید که در این مورد نیز خوش قولی کرده است.

 

به گزارش جی اس ام، بروزرسانی 4.4 کیت‌کت برای HTC One در برخی از قسمت‌های اروپا با حجمی برابر 308.24 مگابایت ارائه شده است، به طور حتم در روزها و شاید هفته‌های آینده این بروزرسانی برای مناطق دیگر نیز ارائه خواهد شد.

 

این بروزرسانی علاوه بر اینکه نسخه جدید اندروید را به همراه بعضی از بهبودهای امنیتی برای اچ تی سی وان به همراه خواهد داشت، سرویس پرینت ابری، پروفایل بلوتوث (که در دیگر گوشی‌هایی که کیت‌کت را دریافت کردند نیز دیده‌ایم) را نیز به این گوشی اضافه خواهد کرد. در عین حال با این بروزرسانی در مرورگر اصلی گوشی دیگر پشتیبانی از فلش وجود ندارد.

 

علاوه بر تمام این تغییرات شاهد تغییراتی کوچک در رابط کاربری HTC Sense خواهیم بود. به طور مثال آیکون باتری به رنگ سفید خواهد شد (مانند نسخه خالص اندروید) و دیگر حالت رنگی ندارد.
 

 

image

 

image

 

image

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲
htc one x+ ايا براي اين مدل ابديت ميايد لطفا ياري نماييد

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۳
aqa male man alan update android 4.3 oumad vasash...!!!dastan chie??!!kasi midune?

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
salam...gooshiye manam one hanuz android 4.4 ro nmitune bgire...migan bar asase build numbere vase man k 401e hanuz naumade...bazi jaha 401 ham update shode ama baz migan bar asase cide ... moteasefane barname rizi htc dar zamine erae update 4.4 daghigh nabude va ni...

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳۰
سلام دوستان من وان دارم و هنوز گوشیم آپدیتی رو پیدا نمیکنه و این در حالیه که دوستم که وان داره دو هفته پیش گوشیشو به 4.4.2 آپدیت کرده....مشکل چیه ؟؟؟؟...کسی میتونه کمکم کنه ؟؟/

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۴
Man hamin emroz updatesh kardam