خانهاخبار
سامسونگ تایید کرد؛گوشی‌هایی با صفحه نمایش 4K در راه هستند

سامسونگ تایید کرد؛گوشی‌هایی با صفحه نمایش 4K در راه هستند

۱۳۹۲/۱۱/۹

حتما تا به حال نام تلویزیون‌های با صفحه نمایش 4K را شنیده‌اید این تلویزیون‌ها کیفیتی چند برابری نسبت به نسل‌های قبلی دارند. اما این چنین کیفیت تصویرهایی به دنیای گوشی‌های موبایلی نیز وارد خواهد شد؟ سامسونگ به این پرسش شما پاسخ بله می‌دهد.

 

به گزارش جی اس ام، سامسونگ در سمیناری که برای تکنولوژی‌های نیمه هادی و صفحه نمایش‌ها برگزار شده بود اعلام کرده که مشغول کار بر روی گوشی‌های موبایل با صفحه نمایش QHD (2560 x 1440) از نوع آمولد است.

 

گفته می‌شود که سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی اس 5، حداقل یک نوع از این گوشی را با صفحه نمایش 2K ارائه خواهد کرد و گلکسی اس 5 در زمان ارائه به بیشترین تراکم پیکسلی که تا به حال دیده‌ایم مجهز خواهد بود.

 

image

 

همچنین سامسونگ اعلام کرده بود که در آینده نیز گوشی‌هایی با صفحه نمایش UHD یا همان 4K را با کیفیت 3480×2160 پیکسل نیز ارائه خواهد کرد که به علت استفاده از این کیفیت شاهد تراکم پیکسلی بالاتر از 700 در گوشی‌های موبایلی خواهیم بود، که این صفحه نمایش را مناسب فبلت‌ها خواهد کرد. البته هنوز زمان دقیقی برای استفاده از این نوع صفحه نمایش در گوشی‌های موبایل بیان نشده است اما می‌دانیم که این زمان خیلی نزدیک نخواهد بود و به احتمالا تا سال 2015 شاهد حضور این نوع تکنولوژی در صفحه نمایش موبایل نیستیم.

 

منبع: Sam Mobile

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۹/۱۴
اپل اشغاله فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۲
جالبه دوستان هوادار آیفون وقتی سیستم عامل 64 بیتی رو وارد گوشیاش کرد هیچکدوم نگفتن مگه کامپیوتره؟؟؟؟ حالا که سامسونگ میخواد یه سوپر صفحه نمایش رو بذاره رو گوشیاش میگن مگه تلویزیونه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
هرچی میخای بزن فقط جان مادرت پلاستیک نزن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
صفحه نمایش فقط سامسونگ.ببین دیگه 4k بیاد روی گوشی چه کیفیتی داره.واقعا تعجب آور.بی نهایت آفرین به سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
اخه وقتی چشممون نمیتونه این کیفیت رو درک کنه چه فایده ای داره؟؟