خانهاخبار
به اولین گوشی سامسونگ با سیستم عامل تیزن سلام کنید

به اولین گوشی سامسونگ با سیستم عامل تیزن سلام کنید

۱۳۹۲/۱۱/۸

آیا این همان گوشی سامسونگ است که توانایی این را دارد تا شما را قانع کند از اندروید دل کنده و به سوی سیستم عامل تیزن بروید؟

 

به گزارش جی اس ام، یک سایت کره‌ای به نام moveplayer عکس و اطلاعات مختصری از گوشی سامسونگ که سیستم عامل تیزن بر روی خود دارد منتشر کرده است. این سیستم عامل نتیجه همکاری سامسونگ و اینتل است.

 

در این گزارش آمده که گوشی Samsung ZEQ9000 که به نام Zeke نیز شناخته خواهد شد، صفحه نمایشی 4.8 اینچی با کیفیت HD و پردازنده کوآلکام اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز را خواهد داشت. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید گوشی ظاهری شبیه به گوشی‌های خانواده گلکسی دارد و سیستم عامل  حاصل تلفیق دو سیستم عامل اندروید و ویندوزفون است.

 

سامسونگ تنها کمپانی نیست که تصور می‌کند رابط کاربری ویندوزفون یکی از بهترین رابط کاربری‌ها است، زیرا در عکس‌هایی که از گوشی نوکیا مجهز به اندروید منتشر شده بود مشاهده کردیم که سیستم عامل این گوشی نیز بیشتر به ویندوزفون شباهت دارد تا اندروید.

 

این گوشی قرار بود که در ماه مارس سال گذشته توسط اپراتور ژاپنی NTT Docomo ارائه شود اما این اپراتور ظرفیت این را نداشت که بتواند 3 سیستم عامل را همزمان ارائه کند. به هرحال اکنون قرار است که اولین گوشی تیزن سامسونگ در نمایشگاه جهانی MWC معرفی شود.

 

با همراه باشید تا از تمام جزئیات این نمایشگاه مطلع شوید.

 

image

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۶
سلام.بعضیا دیگه شورشو در اوردن ===همچین میگه سلام سامسونگ جون انگار شرکتش بنام باباشه===

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۴
عوض این حرفا بهش سلام کنید

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تـــــــوپ تــــانــــک فــشــفــشـــــهِ ****************** سامسونـــگ متــقـــلـــبِ پـــیـــشـــکـــشــــهِ حدوده 2 سالی هست که از سامسونگ بدم اومده! 3 تا گوشی ازش داشتم - قبلا مصرف کننده و عاشق سامسونگ بودم تا زمانی که ویو زد! بدیش این بود که بادا مبارک بادا روش بود! Samsung S8530 Wave II اصالت طراحی داشت !از اون به بعد نه! تا الان که هنوز ازش بدم میاد! تا ببینیم که چی کار می کنه!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ویتدوز فون با این همه قدرت فعلا برنامه کم داره اینم اومده زکب زده ‌‌ . میخواد بگه ما هم مثل اپل سیستم عامل داریم دو سه تا گوشی میزنه بعد شن هیچی علی میمونه و عوضش ‌ ههههههههه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سامسونگ همیشه بهترین بوده