خانهاخبار
توافق سامسونگ و اریکسون در زمینه پتنت‌ها

توافق سامسونگ و اریکسون در زمینه پتنت‌ها

۱۳۹۲/۱۱/۸

بعد از خبر دیروز در مورد توافق سامسونگ و گوگل، بار دیگر خبری در مورد توافق سامسونگ با یک کمپانی دیگر منتشر شده است.

 

به گزارش کمپانی سوئدی اریکسون اعلام کرده که با سامسونگ به توافق رسیده تا به مشکل خودشان در مورد پتنت‌ها پایان دهند. سامسونگ قبول کرده که با پرداخت 650 میلیون دلار به اریکسون مشکل این دو شرکت بر سر استفاده از پتنت‌ها توسط سامسونگ برطرف شود.

 

مشکل این دو شرکت از از سال 2012 آغاز شد، درست زمانی که سامسونگ از بعضی از حق اختراعات اریکسون مانند ویژگی‌های تاچ اسکرین و... استفاده کرده بود.

 

این دو شرکت اولین توافق خود را در سال 2001 به ثبت رساندند که سامسونگ از حق اختراعات اریکسون استفاده کرده بود. این قرارداد در سال 2007 تمدید شده بود و پایان آن تا سال 2011 بود. در سال 2011 این قرارداد تمدید نشد به این علت که اریکسون برای تمدید مبلغ بیشتری را درخواست کرده بود.

 

image

 

به نظر می‌آید که با این توافق و توافقی که سامسونگ با گوگل انجام داده بود، سامسونگ می‌خواهد خود را از دردسر خارج کرده و تمرکز خود را بر روی پیشرفت‌های خودش بگذارد تا اینکه وقت و پول خود را در دادگاه‌ها هزینه کند.

 

منبع: reuters

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۵
دوستان دقت کنید تمامی شرکت ها از سامسونگ کپی برداری کردند ولی سامسونگ از هیچ کدومشون شکایت نکرد.اچ تی سی وان مکس از فناوری dual shot کپی کرد که اولین بار سامسونگ اونو تو s4 بکار برد.ال جی جی 2 از smart stay و smart pouse سامسونگ استفاده کرد ولی اسمشونو گذاشت smart screen و smart video .سونی از صفحه کیبورد جدید سامسونگ کپی کرد که شامل یک ردیف اضافی از اعداد در بالای حروف است، که باعث میشه بدون رفتن به گزینه دیگر اعداد رو تایپ کنید.حتی شرکت اپل هم از میانبور دوربین تو گالری استفاده کرد که تو گوشی های قدیمیش وجود نداره واولین بار سامسونگ اونو بکار برد

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۹
یاد اریکسون به خیر! اریکسون و نوکیا و زیمنس و سونی اولین تولید کنندگان موبایل بودند.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ســــــامســــونـــگ حــیـــــا کن ....................... ......................... تــقــلــید رو رهـــــا کن! ســــــامســــونـــگ خـــز تــره ........................ ......................... ایـشــالاه از بیــن بـــره!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۱
سلام به نظر من سامسونگ دچار اشتباه میشه که هی به دادگاه میده با این کار رقبا فرصت پیدا میکنن که سرعت سبقتشون زیاد شه و سامسونگ باید با اپل و اینتل ماکروسافت با هم یکی بشن و اتلافات رو کنار بزارن تا هر سه امپراطورهای دنیای فناوری بشن اپل از نظر سخت افزار سامسونگ از نظر بازار فروش جهانی و ماکرو سافت هم که چیزی کم نداره و در پایان این که این اختلافات ررو باید به بهترین شیوه حل کنن . به سلامتی سه تا شون .

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۰
نظراتو چرا نمی گذاری جی اس ام جون! سامسونگ طرحاش مزخرفه! کیفیت ال سی دی داره فقط یه دونش تو خونه ماست اس4 دورقابشم الومینیومی نیست بلکه پلاستیک با روکش کرومه! که شکله آنادایزه آلومینیومه!