خانهاخبار
سامسونگ عینک گلکسی گلس را تولید خواهد کرد

سامسونگ عینک گلکسی گلس را تولید خواهد کرد

۱۳۹۲/۱۱/۸

سامسونگ با تولید ساعت هوشمند Galaxy Gear خود را در زمینه محصولات پوشیدنی مطرح کرد و به نظر می‌آید که نقشه بیشتری برای تولید محصولات جدیدتر دارد. اما این محصول جدید چیست؟

 

به گزارش جی اس ام، خبرگزاری کره گزارش داده که سامسونگ مشغول کار کردن بر روی یک عینک هوشمند به نام Gear Glass است. گفته شده که سامسونگ این محصول جدید را در نمایشگاه IFA 2014  (چهارده تا نوزده شهریور) معرفی خواهد کرد.

 

احتمال اینکه سامسونگ نام Galaxy Glass را بر روی این عینک بگذارد نیز وجود دارد. این گزارش را پتنتی که به تازگی توسط سامسونگ به ثبت رسیده است نیز تایید خواهد کرد در این پتنت سامسونگ در مورد یک عینک هوشمند پتنتی را ثبت کرده است.

 

این محصولات پوشیدنی مانند عینک‌های هوشمند هنوز به طور عمومی در دسترس قرار نگرفته‌اند و بازخورد جامعه به آن‌ها سنجیده نشده‌اند اما به هر حال نمی‌توان از عمومیت پیدا کردن آن‌ها اجتناب کرد و به طور حتم این محصولات با ضریب نفوذ بالایی در جامعه پخش خواهند شد.

 

image

 

گفته می‌شود که عینک سامسونگ مانند ساعت Galaxy Gear برای نمایش ناتیفیکیشن‌ها، برقرای تماس، عکس گرفتن، کنترل موزیک و ... به کار خواهد رفت. انتظار می‌رود که این محصول در ابتدای ارائه با گوشی‌های گلکسی همخوانی داشته و با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۰
حالا یه سری آدم بیان بگن سامسونگ تقلیدکاره.تکنولوژی رو می بینی؟؟؟؟؟؟به عشق سامسونگ بزن +++++

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
google glss ساخته شد !سامسونگ زحمت نکش

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۸
مثل همیشه سامسونگ عالیه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۸
می دونم منفی می دین ولی حرف حق تلخه دیگه. بنظرم سامسونگ دستگاه اسکنر و پرینت بسازه خیلی بهتره

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۸
montazere Copy az Sherkataye Dg Az Roye Eynake Samsung Bsahid Ke Bad Bian Began Samsung Copy Mikone * SasmSUng *