خانهاخبار
مشخصات و عکس نوکیا نورمندی در یک وبسایت خورده فروشی ویتنام منتشر شد

مشخصات و عکس نوکیا نورمندی در یک وبسایت خورده فروشی ویتنام منتشر شد

۱۳۹۲/۱۱/۷

شایعات در مورد گوشی لومیای نوکیا مجهز به سیستم عامل اندروید به اوج خوش رسیده است، گفتیم که نوکیا برای روز 5 اسفند دعوتنامه‌هایی ارسال کرده و با توجه به شواهد و شایعات احتمال معرفی یک گوشی لومیای اندرویدی در این مراسم وجود دارد.

 

به گزارش جی اس ام، امروز در یک وبسایت خرده فروشی گوشی در ویتنام که از شهرت زیادی نیز برخوردار است، مشخصات و عکس گوشی نورمندی نوکیا منتشر شده است.

 

این گوشی که ظاهری شبیه به گوشی‌های آشا دارد بر روی خود سیستم عامل 4.4 اندروید را می‌بیند. صفحه نمایش آن 4 اینچ است و کیفیت 480×854 پیکسل را دارد، پردازنده آن 2 هسته‌ای و 1 گیگاهرتزی و حافظه داخلی آن نیز 4 گیگابایت است. همچنین رم گوشی 512 مگابایت و امکان استفاده از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت وجود دارد. دوربین گوشی 5 مگاپیکسل و از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

خوشبختانه بر خلاف شایعات گذشته در مشخصات این گوشی که در این وبسایت منتشر شده اعلام شده است که از سرویس‌های مختلف گوگل مانند Google Now پشتیبانی خواهد کرد.

 

تا 5 اسفند منتظر خواهیم ماند تا ببینم که نوکیا در این مراسم یک لومیا یا یک گوشی با هر نام دیگری مجهز به اندروید را معرفی خواهد کرد یا خیر، با ما همراه باشید.

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
اگه واقعا این قضیه صحت داشته باشه و نوکیا بخواد اندروید بزنه حتما فروش سامسونگو سونی و . . . رو پایین میکشه زیادم رو سخت افزار این گوشی حساس نشید این گوشی فقط واسه معرفیه و گوشی های بعدی حتما پرچم دارای برندای دیگه رو به چالش میکشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
هر چیزی که خیلی زود اوج بگیره خیلی زود هم سقوط می کنه.منظورم اندرویده که رفته رفته داره یه جورایی علاوه بر جواد شدن ( یاد 6600 به خیر) به دلیل عدم نظارت بر نرم افزارهاش جاشو به وین فون میده.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
نوکیا گوشی اندرویدی نخواهد زد.حد اقل نه بعد از این همه ضرر و لجبازی نوکیا با گوگل که تا پای ورشکستگی پیش رفت. این هزار بار

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
وقتی نوکیا گوشی تولید میکرد گوشیهای اندرویدی امروزی وجود خارجی نداشت اصلا تابه حال به آنتن دهی سامسونگ دقت کردین خیلی ضعیفه آشغاله

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
نوکیا روش میشه بعد از این همه دوربین قوی با 5 مگاپیکسل گوشی اندرویدی بزنه؟؟؟