خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد در دنیای تبلت‌ها نیز رتبه اول را کسب کند

سامسونگ می‌خواهد در دنیای تبلت‌ها نیز رتبه اول را کسب کند

۱۳۹۲/۱۱/۶

سامسونگ در نمایشگاه CES تبلت‌های غول پیکری را معرفی کرد که به صفحه نمایش‌های 12.2 اینچی مجهز بودند. اینگونه که به نظر می‌آید سامسونگ می‌خواهد تبلت‌های خود را افزایش داده و تنوع آن‌ها را بیشتر کند.

 

به گزارش جی اس ام، در کنفرانسی که سامسونگ برای ارائه گزارش مالی خود برگزار کرده بود، اعلام شد که سامسونگ قصد دارد تا تبلت‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تری را در سال 2014 ارائه بازار کند. مدیر اجرایی سامسونگ در این کنفرانس گفته که در نمایشگاه CES 2014 سامسونگ خانواده جدیدی از تبلت‌های 12.2 اینچی خود را برای کسانی که به تبلت‌های با صفحه نمایش بزرگ برای انجام کارهای تجاری نیاز دارند معرفی کرد و در آینده نیز سامسونگ با می‌خواهد انواعی از تبلت‌ها از خانواده Galaxy Tab را برای نیازهای مختلف معرفی کند.

 

image

 

سامسونگ در سال گذشته در زمینه گوشی‌های موبایل بهترین جایگاه را داشت و با تولید گوشی‌های مختلف در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون توانست جایگاه خود را به عنوان بزرگترین گوشی ساز دنیا حفظ کند، اما چیزی که مشخص است این است که سامسونگ به دنبال به دست آوردن رتبه اول در دنیای تبلت‌ها است، جایگاهی که در حال حاضر متعلق به اپل است و اپل تا این زمان آن را به خوبی حفظ کرده است.

 

در زمینه فبلت‌ها نیز سامسونگ می‌خواهد تا انواعی از این فبلت‌های خود را با صفحه نمایش 5 تا 6 اینچ به دنیای موبایل وارد کرده و جایگاه بسیار خوبی را که در حال حاضر در اختیار دارد مستحکم‌تر کند.

 

مدیر اجرایی سامسونگ گفته که سامسونگ در سال 2011 با تولید اولین فبلت گلکسی نوت و با ارتقاء ویژگی‌های قلم و مولتی ویندو این گوشی توانسته به عنوان پادشاه دنیای فبلت‌ها خود را به همه ثابت کند.

 

منبع: BGR

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
من از جی اس ام تمنا می کنم در کنار این اخبار چند جلسه درس ادب و احترام واسه بعضی ها که نمی گم کیا هستند بذاره با تشکر

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
شما سامسونگی ها بهhtcفکر نکنید نهایتا بتونید با هواوی رقابت کنید اونم اگه بتونید

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
همون اقایی که داره میگه از سال ۷۹ موبایل داشته ببین دوست من الان عالم و ادم میدونن نوکیا کیفیتش عالیه!!شما تو عمرت لومیا ۹۲۰ دیدی؟؟؟ یا اصلا نوکیا میدونی چیه؟اون سامسونگو از نظر کیفیت با نوکیا مقایسه نکن چون دیگه تابلو میشه هیچی نمیدونی!!و این که شما با گوشی هات کشتی میگیری فک کنم!!چون من از سال ۸۳ هر نوکیایی که گرفتم نگه داشتم و ۶۶۰۰ فقط یه بار جوی استیکش خراب شد و گرنه ۶۶۳۰ و ۶۶۷۰ که الان هم دارم دارن عین هلو برام کار میکنن!! شما کلا از حرفت معلومه کلش رو الکی گفتی!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
سلام به همه هرکس ممکنه از مارک یا برندی خوشش بیاد دوستان و ازش طرفداری کنه ولی قرار نیست و درست نیست که به دیگران بی احترامی بکنین اگه اپل خوشتون میاد از اگه از سونی خوشتون میاد یا سامسونگ هرکودوم برتری هایی داره هیچکودوم کامل نیستن به خواسته هاتون توجه کنید انتخاب کنید به این برند و اون برند توهین نکنید با تشکر (:

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
فروش سام که دارید پزشو میدید به خاطر قیمتشه ونرم افزارش شما برو اکسپلورر که پایین ترین مدل htcهست رو با5تا گلکسی مقایسه کن آخه بادزدی از اپل رسیدید به اینجا وبه خاطر نرم افزار گوشیتون فکر میکنید بهترین گوشی رو دارین ولی نمیدونید ای سی گوشیاتون چسبیه واگه خراب شد باید بندازید دور البته دست خودتون نیست میدونم اطلاعاتتون کمه اگر نع شما کجا htcکجا