خانهاخبار
دیوایس مجهز به سیستم عامل تیزن در روز 4 اسفند معرفی خواهد شد

دیوایس مجهز به سیستم عامل تیزن در روز 4 اسفند معرفی خواهد شد

۱۳۹۲/۱۱/۵

در نهایت سامسونگ به تمام شایعات در مورد سیستم عامل جدید تیزن تیر خلاص را زد و به زودی شاهد حضور این سیستم عامل نوپا در گوشی‌های موبایل خواهیم بود.


به گزارش جی اس ام، سامسونگ برای برگزاری مراسمی در مورد سیستم عامل تیزن در نمایشگاه MWC 2014 دعوتنامه‌های خود را ارسال کرده است که در آن می‌خواهد دیوایسی مجهز به سیستم عامل تیزن را نمایش بدهد. این مراسم در بارسلون در هتل آرت، در روز 23 فوریه (4اسفند) برگزار خواهد شد و نمایندگانی از اپراتورهای بزرگی مانند NTT Docomo، SK Telecom، KT Corporation و LG U+ نیز حضور خواهند داشت.

 

سامسونگ در نمایشگاه CES بسیار ساکت بود و به نظر می‌آید که در نمایشگاه MWC حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، با هم به انتظار می‌نشینیم تا ببینیم این غول بزرگ دنیای تکنولوژی این‌بار چه چیز جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت.

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
شرکتی ک تایزن رو واسه سامسونگ زده همونیه ک میمو و میگو رو واسه نوکیا (گوشیهای n9 و n900) زده ک ی جورایی بر پایه همون سیستم عاملا ساخته شده. سیستم عاملش عالیه اما ب شرطی ک بعداازش حمایت بشه نه مثل اونای کواسه نوکیا زد و بعد ساپورتش نرد وادامه نداد.در کل اگه بعد از تولید خوب ساپورت بشه میتونه خیلی بهتر از اندروید باشه اما فکر نمیکنم بتونه جای اندروید رو بگیره چون اندروید خیلی سادست ومردم اینو بیشتر میپسندن!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
هر کاری هم انجام بدن نمیتونن سیستم عاملی به پایداری ios درس کنن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
من مطمئنم بازم کپی برداری کرده اما با یه اسم جدید

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
هر کار کنه به گرد پای اندروید هم نمیرسه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
خدا کنه هر چی زود تر ببینیمش فقط امیدوارم مثل سیستم عامل بادا نشه و سفت و سخت بچسبن بهش