خانهاخبار
تیم کوک تایید کرد؛ اپل تولید شیشه‌های سفیر را آغاز کرده است

تیم کوک تایید کرد؛ اپل تولید شیشه‌های سفیر را آغاز کرده است

۱۳۹۲/۱۱/۵

روز گذشته 30 امین سال تولد Mac بود، در راستای این موضوع تیم کوک مدیر عامل اپل با شبکه آمریکایی ABC یک مصاحبه را برگزار کرد.

 

به گزارش جی اس ام، در این مصاحبه تیم کوک به صورت رسمی تایید کرد که مرکز اپل در آریزونا برای تولید شیشه‌های سفیر که در نسل‌های آینده دیوایس‌های اپل استفاده می‌شوند آماده می‌شود. اما در این مصاحبه او اشاره نکرد که از این شیشه‌ها در چه محصولاتی استفاده خواهند کرد، خبرنگار این مصاحبه به طور مستقیم از تیم کوک سوال کرده بود که این شیشه سفیر در فبلت آیفون استفاده خواهند شد؟ و تیم کوک در پاسخ گفته بود که "نمی‌تواند در این مورد صحبت کند."

 

همچنین تیم کوک بعضی از اطلاعات شخصی خود را نیز ارائه کرد و گفته که در روز بین 700 تا 800 ایمیل که از طرف مشتریان اپل ارسال می‌شود را می‌خواند. او اشاره کرده که مردم غافلگیر شدن را دوست دارند به همین دلیل اپل برای معرفی محصولات خودش سطح بالایی از امنیت را اعمال می کند تا هیچ مشخصاتی از محصولاتش تا زمانی که معرفی نشده‌اند به بیرون درز نکند.

 

image

 

در این مصاحبه حس شوخ طبعی تیم کوک نیز گل کرده بود، او به این سوال خبرنگار که آیا این شیشه‌های سفیر در ساعت اپل استفاده خواهند شد؟ پاسخ داده که "این شیشه‌ها در تولید حلقه استفاده می‌شوند."

 

اپل همیشه به غافلگیر و انقلاب به پا کردن در دنیای تکنولوژی مشهور بوده است (لااقل در زمان استیو جابز که اینگونه بود)، اکنون باید ببینم که سال 2014 نیز اپل می‌تواند همه را غافلگیر کند یا خیر؟ شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: bgr

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۱
اقایون اول برن مفهوم نو اوری رو یاد بگیرن بعد بیان در مورد محصولات apple نظر بدن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
کسی منکر کیفیت عالی محصولات اپل نیست، ولی قیمت محصولاتش در ایران خیلی بالاست و این باعث شده که اکثر مردم تمایل به خرید این محصولات نداشته باشن...

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
منم با نظر دوستمون که گفته قبلا اپل نداشته وازمحدودیت هاش تعجب میکرده موافقم،من از وقتی آیفون واسه همسرم خریدم کلا آندروییدمیپسندیدم تااینگه گاهی با آیفون۴همسرم ورمیرفتم ودیدم کلااپل یه چیزدیگه ست وچقدرالکی واسه آندرویید مذخرف هزینه میکزدم،تازگی هاهم لپ تاپ مک بوک ایر ام دی ۷۶۰ خریدم بخداتازه فهمیدم یه عمزباویندوز عمرم رو حروم کردم تازه فهمیدم سرعت یعنی چی کیفیت یعنی چی روان بودن سیستم عامل یعنی چی لپ تاپ من ۱۳،۳اینچ وزن ۱،۲ کیلوگرم فوق العاده نازک وسبک وبدنه ی یکپارچه آلومنیومی .آیپدمینی۱هم دارم که ازدوستم خریدم الان اصلا هم محدودیت ندارم بلوتوث ودانلود وهمه چیزهم دارم اصلا هم مشکلی ندارم اصلا اصلا...همه زندگیم شده اپل بخدا همتون گه ازاپل بد میگین یه روزی به حرف من میرسین ،موفق باشید

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
مفتش گرونه!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
s4 badtarn mobailie ke dashtam