خانهاخبار
نوکیا دعوتنامه‌ای را برای برگزاری مراسمی در MWC ارسال کرد

نوکیا دعوتنامه‌ای را برای برگزاری مراسمی در MWC ارسال کرد

۱۳۹۲/۱۱/۳

در مورد گوشی نوکیا که سیستم عامل اندروید را بر روی خود خواهد داشت صحبت کردیم، بر طبق شایعات متوجه شدیم که نام این گوشی Normandy خواهد بود. خیلی‌ها که به نوکیا تعصب دارند و تمایل دارند گوشی آن‌ها نوکیا باشد منتظر هستند تا یک گوشی را ببینند که سخت افزار آن را نوکیا و نرم افزار آن را گوگل ساخته باشد.

 

به گزارش جی اس ام، اکنون نوکیا یک دعتونامه برای خبرنگاران ارسال کرده و اعلام کرده که در روز 5 اسفند در نمایشگاه MWC قصد برگزاری مراسمی را در بارسلون دارد. در این دعوتنامه نوکیا از خبرنگاران خواسته که در زیر یک درخت پر رمز و راز جمع شوند.

 

خبرنگار TheVerge از یک منبع داخلی نوکیا شنیده است که گوشی نورمندی نوکیا در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد و همانطور که دعوتنامه را می‌بینید تم سبز رنگ و برگ درختان می‌توانند ما را به یاد اندروید بیاندازند.

 

اما همچنان نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرد که در این مراسم نوکیا با سیستم عامل اندروید را خواهیم دید، شاید مانند سال قبل نوکیا یک گوشی لومیای جدید را به همراه گوشی‌های آشای جدید خودش را معرفی کند، احتمال اینکه نوکیا یک سرویس مربوط به خودش مانند یک برنامه نقشه جدید را معرفی کند وجود دارد.

 

به هر حال نورمندی معرفی شود و یا معرفی نشود، مراسم MWC 2014 را به طور کامل پوشش خبری خواهد داد، با ما همراه باشید تا ببینیم در این نمایشگاه چه رویدادهایی رخ خواهند داد.

 

image

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
نوکیا همین یه دونه رو هم اندرویدی بزنه کافیه.تمام برندای کپی بردار میرن تو حاشیه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
منم اندروید داشتم قبلا و تو فکر خرید یه گوشی نو بودم وقتی تعریف ویندوز فون 8 رو شنیدم رفتم گوشیمو فروختم و گوشی ویندوزفونی گرفتم هر چی بگم روونه و بدون باگ کم گفتم.بی نهایت ازش راضیم.مثل ios دو هسته ایش در حد چهار هسته ای اندروید و یا حتی بیشتر سرعت داره.مهمتر از همه اینکه تحریممون نکرده و از استور هرچی خواستین دانلود کنید.هر چی هم باهاش کار کنین خسته نمیشین.سیری ناپذیره

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
نوکیا اندروید نمیزنه خیالتون راحت.بعد این همه سال و ضرر جلوی اندروید واستاد که بگه بدرد نمی خوره.حالا نمیاد خودشو خراب کنه.مایکروسافت اونقد بهش میرسه که اصلا طرف گوگل نمیره.تازگیا هم که مایکروسافت بخش بزرگی از نوکیا رو خریده پس نوکیا بدون رضایت و اجازه مایکروسافت اب نمی خوره.رفیق جینگ جینگ شدن با هم.فقط و فقط ویندوزفون میزنه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
اندروید++++ یا windows 8 ---------

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
سیستم عامل ویندوز فون خیلی کارآمد تر،سریعتر، روانتر و امن تر از اندرویده،با مارکت امن و بدون بدافزار که برنامه و گیم همه جوره داره. لطفا فقط کسایی که تا حالا با هردوشون کار کردن نظرشون رو بگن، من چند سال اندروید داشتم و الان حدود شش ماهه ویندوزفون دارم، انصافا ویندوزفون یه چیز دیگه است. ویندوزفون ++++++++ اندروید ------------