خانهاخبار
سونی نسخه Wi-Fi فبلت Xperia Z Ultra را در ژاپن معرفی کرد

سونی نسخه Wi-Fi فبلت Xperia Z Ultra را در ژاپن معرفی کرد

۱۳۹۲/۱۱/۲

گوشی Xperia Z Ultra چیزی بیشتر از یک گوشی است و اندازه بزرگ آن باعث می‌شود که به همین راحتی نتوانیم آن را یک گوشی و یا حتی یک فبلت نام گذاری کنیم. به نظر می‌آید که سونی نیز این موضوع را متوجه شده و تصمیم گرفته تا نسخه Wi-Fi این محصول را برای رقابت با تبلت‌ها عرضه کند.

 

به گزارش جی اس ام، سونی در ژاپن نسخه بدون پشتیبانی از امواج رادیویی Xperia Z Ultra که همان نسخه Wi-Fi نام دارد را معرفی کرد. این محصول در حقیقت همان Xperia Z Ultra است که از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند.

 

با اینکه این محصول دیگر از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند اما هنوز قیمت بالای خودش را از دست نداده است، نسخه Wi-Fi این گوشی با قیمت 497 دلار در ژاپن به فروش می‌رسد که از آی‌پد مینی نیز گرانتر است، اما امکان این وجود دارد که این فبلت در هنگام ارائه جهانی با قیمتی ارزان تر به فروش برسد.

 

image

 

نکسوس 7 در حال حاضر با قیمتی برابر 230 دلار به فروش می‌رسد اما کمی نامنصفانه است که بخواهیم این فبلت را با تبلت گوگل مقایسه کنیم زیرا تبلت گوگل از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند در عین حال که طراحی سونی زد اولترا بسیار بهتر از این تبلت گوگل است و پردازنده قوی تری در آن به کار رفته است.

 

این فبلت مانند نسخه سیم کارت خور، به صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت فول اچ دی، پردازنده 2.2 گیگاهرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی و ویژگی ضد آب بودن مجهز است.

 

اما جدا از تمام این مقایسه‌ها به نظر شما پردازنده قوی تر و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی می‌توانند دلیل خوبی برای پراخت مبلغی بسیار زیادتر باشند؟

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سلام من این فبلت را خریدم فوق العاده است.در عین حال سامسونگ گلکسی s3هم دارم.پیشنهاد میکنم بخرید پشیمان نمی شید

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۴
افرین به

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
عزیزم عایا تبلت گوگل ضخامتش 6.5 میلی متره؟ عایا از مداد پشتیبانی میکنه؟ به جایه پلاستیک از شیشه و المینیوم ساخته شده؟ از همه مهم تر ایا پرستیژ و کلاسه سونی رو داره؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
سونی دیگه نباید مثل سامسونگ بشه از هر مدل 20 تا گوشی یا تبلت درست کنه بابا از اپل یاد بگیرین سالی یکی درست میکنه برای یه سال -بدون تعصب جواب بده

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
به هر حال سونی که خیلی ببخشیدا کرم نداره بیاد بی دلیل گوشیشو نسبت به بقیه گوشی ها خیلی گرونتر بفروشه.صد در صد یه دلیلی داره.مطمن باشین.اگه اینجوری نباشه که کلی ضرر می کنه و اصلا کسی این گوشیو نمی خره.