خانهاخبار
گلکسی اس 5 هیچ دکمه‌ فیزیکی ندارد؟

گلکسی اس 5 هیچ دکمه‌ فیزیکی ندارد؟

۱۳۹۲/۱۱/۲

سامسونگ طرح جدید پتنت برای گوشی‌های هوشمند بدون صفحه کلید را ارائه کرد. آیا این می‌تواند با Galaxy S5 مرتبط باشد؟

 

به گزارش جی اس ام، امروز سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا با یک طراحی پتنت سامسونگ (No.us D697,886 s) که نشانگر یک گوشی هوشمند بزرگ شبیه به Galaxy است و هیچ صفحه کلید سخت افزاری در جلوی آن وجود ندارد موافقت کرد. این طراحی پتنت جدید برای اولین بار در ماه ژوییه سال 2012 تنها کمی بعد از یک پتنت دیگر که توسط سامسونگ ثبت شده بود ارائه شد، و به گوشی بدون صفحه کلید دیگری (اما همچنان مشابه در برخی جنبه‌ها) مرتبط بود کرد،  پتنت قبلی ممکن بود به طراحی سامسونگ Galaxy S5 و یا Note 4 اشاره کند، همچنین پتنت جدید نیز می‌تواند به Galaxy S5 مرتبط باشد.

 

طرح های اولیه وجود از پتنت No.D697,886s، از وجود یک مستطیل مرموز در سمت راست بالای پشت دستگاه خبر می‌دهد که می‌تواند نقطه مناسبی برای قرار دادن اسکنر حساس به اثر انگشت باشد. از آنجایی که این روزها به گوش ما می‌رسد که این ویژگی به احتمال زیاد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اندروید که پرچمدار سامسونگ خواهند بود را شامل می‌شود. پشت دستگاه نیز شامل یک دوربین همراه با فلاش و احتمالا یک بلندگو در قسمت پایین آن خواهد بود. همچنین یک سنسور جالب(البته به طور فرض یک سنسور، اما به طور حتم مشخص نیست) در قسمت بالای جلوی گوشی دیده می‌شود که در کنار چیزی که احتمالا دکمه خاموش و روشن کردن باشد و بالای دوربین جلویی قرار گرفته است (البته ممکن است که این سنسور تنها یک جک 3.5mm هدفون باشد). به طور کلی این دستگاه بی تردید حس Galaxy سامسونگ را القاء می‌کند.

 

image

 

image

 

image

 

شایعات اخیر بیانگر رونمایی از  Galaxy S5 سامسونگ قبل از MWC  سال 2014 در ماه آینده یا در ماه مارس، با عرضه برنامه ریزی شده آن به بازار در ماه آوریل هستند. همچنین از مشخصاتی که برای این گوشی انتظار می‌رود می‌توان به صفحه نمایش Quad HD (1440*2560) , پردازشگر جدید Exynos (احتمالا توانایی 64bit),دوربین اصلی 16 یا 20 مگاپیکسلی و RAM بالا (احتمالا حداقل 3GB).

 

image

 

image

 

آیا شما هم دوست دارید که S5 همانطور که در طرح‌های اولیه آن دیده شده است ارائه شود؟ اینها تنها طرح‌های اولیه مبتکرانه نیست، بلکه به طور حتم به بهتر شدن طراحی S5 نسبت به S4 پرچمدار کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۴
واقعا سامسونگ یه چیز دیگه هست برترین برند جهان

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
مثل گوشت کوب میمونه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
jolla ham hich dokmei nadare, dokmeie volum dare o lock/unlock k uno narmafzariam mishe anjam dad

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
عاشقه قیافش شدم و امکانتش که توی سایت معتبر خارجی خوندم فقط اونایی که بیشتر تایید شده میگم :سی پی یو 4 هسته ای اسپنددراگون805یا800 رم حداقل 3 صفحه نمایش5تا5.2 گفتن اندورید 4.4 اگه اسفند معرفی بشه حدودا فرودین میاد دیگه قیمتشم حداکثر3میلیون من صبرم زیاده تا محرم93 صبر میکنم بشه حدودی زیر2میلیون

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
زنده باد سامسونگ